Circle K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel juhib tähelepanu, et ka kõikides teenindusjaamades on maski kandmine kohutuslik. Sama rõhutab ka Olerex. "Koroonaviiruse levikut on vaja kiiresti pidurdada ning meie meelest on vaktsineerimine selleks kõige tõhusam meede," tõdes Veigel.

Eelkõige kutsub Veigel kliente üles kasutama kontaktivabu makselahendusi. Näiteks on võimalik mootorikütuse ja autopesu eest tasuda ilma teenindusjaama sisenemata, kasutades selleks makseautomaati või mobiilimakset.

Kuivõrd on külastajad Veigeli sõnul enamjaolt piirangute ning erinevate nõuetega harjunud, siis tuleb ette ka protestivaid inimesi. "Rõhutaksin siinjuures kõikidele inimestele, et ennekõike teeb iga teenindaja oma tööd selleks, et kaubad ja teenused oleksid kättesaadavad," ütles ta. "Kliendile, kellel poodi sisenedes mask ununenud, pakub meie teenindaja seda. Oleme tänulikud neile klientidele, kes seatud nõudeid ja kohustusi täidavad."

Ka Olerexi tegevjuht Piret Miller tõdes, et rahulolematuid kliente veel kohati jätkub. Siiski tuleb ka palju positiivset tagasisidet. "Oleme saanud ka mitmeid kirju, kus tänatakse turvalise keskkonna eest ja taunitakse reegleid eiravate inimeste käitumist," sõnas Miller.

"Peame koos pingutama, et hullem ära hoida ja viirusest võitu saada. See ei ole mugav ei kliendile, teenusepakkujale ega kokkuvõttes ka riigile, aga mingit teist lahendust ma ei näe kui solidaarselt reegleid järgida," lisas ta.