„Circle K viib igal aastal läbi palgarevisjoni, mille käigus tagatakse, et kõigi ametikohtade palgad oleksid konkurentsivõimelised ja vastaksid turu tasemele. Oleme ettevõtte motivatsioonipaketi osas olnud alati väga läbipaistvad ja näitame ühena vähestest tööandjatest oma tööpakkumistes alati ka oodatava töötasu suurust. Kuigi üha enam hindavad tööle kandideerijad ettevõtte väärtusi, töökeskkonda ja juhtimiskultuuri, siis on ka palganumber jätkuvalt väga oluline motivaator,“ sõnas Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.

Alates novembrist tõusevad Circle K teenindusjaamade klienditeenindajate palgad üle Eesti 6%.

„Katseaja lõppedes on seega täistööajaga töötava klienditeenindaja bruto põhipalk nt Tallinn/Harjumaa piirkonnas 1000 eurot ning sellele lisanduvad veel meeskondlik müügiboonus ja öösel töötatud tundide eest 50% kõrgem tasu. Seega ulatub töötasu 1300 euroni. Suure kliendiarvuga ja intensiivsemates teenindusjaamades lisandub sellele veel 100 eurot lisatasu,“ sõnas Kask, lootes, et palgatõus aitab leevendada ka üldiselt teenindussektoris valitsevat tööjõukriisi, motiveerides teenindussektorisse tööle asuma.

Kaks selgitas, et põhipalgale lisaks on kõigil teenindusjaama töötajatel võimalik teenida müügitulemustest lähtuvalt arvestatavat palgalisa.

“Hindame oma töötajate meeskonnatööd, tasudes töötajatele meeskondlikke, aktiivsel müügil põhinevaid boonuseid. Seeläbi saavad meeskonnad koostööd tehes lisatasu ja samal ajal on võimalik igaühel panustada just selles rollis ja tegevustes, milles keegi tugev on,” ütles Kask.

Kuna Circle K teenindusjaamad teenindavad kliente ööpäevaringselt ja seitse päeva nädalas, motiveerib ettevõte oma töötajaid öisel ajal töötamise eest ka kõrgema tasuga.

„Jätkuvalt on ettevõtte fookuses paindlike töötingimuste pakkumine, et sobiva koormusega töötamise võimaluse leiaks nii koolis käiv tudeng kui ka lihtsalt lisatööd otsiv inimene,“ rõhutas Circle K personalijuht.

“Näiteks on meil loodud eraldi meeskond operatiivteenindajatest, kes töötavad ilma siduva graafikuta ja katavad ootamatult tekkinud töövahetusi meie erinevates jaamades. Selliselt töötades on inimesel piisavalt isiklikku vabadust ning samas võimalus teha vaheldusrikast tööd meie erinevates teenindusjaamades,” selgitas Kask.