Tulu peegeldab suurt nõudlust LG kodutehnika ja telerite järele.

LG Home Appliance & Air Solution Company 2021. aasta kolmanda kvartali tulud olid 6,1 miljardit USA dollarit ja ärikasum 436,51 miljonit USA dollarit.

Müük kasvas eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 14,7 protsenti, näidates erakordselt tugevat kasvu just Ameerikas ja Euroopas. Ettevõte on kindel, et konkurentsivõimelised ja hästitoimivad tooted aitavad ka edaspidi kasvutempot säilitada, kuid seda aeglasemas rütmis, arvestades kasvavaid toorainekulusid.

LG Home Entertainment Company 2021. aasta kolmanda kvartali müügitulu ulatus 3,61 miljardi USA dollarini, mis on 13,9% suurem kui eelmisel aastal samal perioodil.

See oli neljas järjestikune kasv kvartalituludes, mis on suuresti tingitud Euroopa ja Põhja-Ameerika turu pidevalt suurenenud nõudlusest premium-klassi toodete järele, nagu näiteks OLED jt suure ekraaniga telerid. Ärikasum 179,91 miljonit USA dollarit langes võrreldes eelmise aasta kolmanda kvartaliga seoses erinevate komponentide hinnatõusuga.

LG Vehicle component Solutions Company tulud olid 2021. aasta kolmandas kvartalis 1,5 miljardit USA dollarit, mis on 4,8% rohkem kui 2020. aasta samal perioodil.

Kolmanda kvartali 464,32 miljoni USA dollari suurune ärikahjum sisaldab ühekordset tasu General Motorsi Chevy Bolt EV tagasikutsumise eest. Kuigi nõudlus autode, sh elektriautode järele kasvas kvartali jooksul kogu sektoris, takistas pooljuhtide nappus kogu sektori tööd. Neljandas kvartalis keskendub LG oma ülemaailmse tarneahela tugevdamisele, tehes tihedamat koostööd autode originaalseadmete tootjate ja muude komponentide pakkujatega.

LG Business Solutions Company suurendas kolmandas kvartalis müüki 1,46 miljardi USA dollarini, tänu jätkuvale kasvavale nõudlusele teabeekraanide, personaalarvutite ja monitoride järele ning B2B-segmendi järkjärgulisele taastumisele.

Võrreldes eelmise aastaga kasvas müügitulu 13,9%. Üksuse 10,62 miljoni USA dollari suurune ärikahjum tulenes peamiste komponentide, sealhulgas LCD-paneelide, pooljuhtide ja päikeseplaatide kõrgematest hindadest ning ülemaailmsete logistikakulude kasvust. Aasta viimases kvartalis plaanib ettevõte jõuliselt sihikule võtta taastuva B2B-segmendi, parandades samal ajal toodete konkurentsivõimet ja jõudlust.