Ettevõtte juhi Kustas Kõivu sõnul on ostu eesmärgiks kohalolekut Leedus suurendada, investeerida turundusse ning korrata seal Tallinnas töötanud protsesse.

Leetu sisenes Barking kolm aastat tagasi frantsiisimudeliga. Kohalik ettevõte sai õiguse tehnoloogiale, turundusmaterjalidele ning muule vajaminevale teabele. “Nad on teinud head tööd ning kasvatanud Barking rakenduse kasutajabaasi 10 000 inimeseni. Meie näeme ruumi veel vähemalt 20 kordseks kasvuks,” ütles Kõiv.

Tehingut viiakse hetkel läbi ning peale seda saab Leedu ettevõttest 100% Barking OÜ tütarettevõte. Tehingu detaile ettevõte ei avaldanud.

Kõivu sõnul on esialgne eesmärk kasvatada Leedu parklavõrgustik 100 parklani ning seejärel kopeerida Eestis toimunut, kus kõik autoparklad ning 80% autopesulatest on ligipääsetavad Barking platvormi kaudu.

Barkingu osakud kauplevad Funderbeami platvormil.