„Esmaspäeval kasvas müük tavapäevadega võrreldes erakordselt 300 protsenti. Möödunud aastal toimunud E-smaspäevaga kõrvutades olid seekordsed müügitulemused üle 65 protsendi suuremad ja käive suurenes 55 protsenti," kirjeldas Kivi numbritega selle nädala üllatust. Hoolimata ostupüha vähesest populaarsusest Eestis, sai Kivi sõnul varasemast suuremat müügikasvu täheldada ka eile peetud vallaliste ostupühal „Singles Day".

Kivi oli optimistlik ja lisas, et E-smaspäev ei tõmba jõulueelsel ajal müügiplatvormile kaugeltki kõige rohkem külastajaid, mis tähendab, et veelgi suuremad ostubuumid on ees. „Kui juba praegu teeb interneti müük varasemaga võrreldes hullumeelse hüppe, võib jõulumaratoniks ennustada tulemusi, mida e-müügiturg veel seni tunnistanud pole," kuulutas Kivi.

Kivi lisas, et müügiplatvormid valmistuvad juba eelseisvaks musta reede ostubuumiks. „Musta reede allahindlused tekitavad tavaliselt müügikeskkonnas kõige suurema ostjate voo ning prognoositult kasvab e-poodide müük sel ajal mitusada protsenti. Ostjate aktiivsus tõuseb juba mustale reedele eelneval kahel nädalal," rääkis Kivi.

„E-kaubandus kasvab kiiremini, kui ennustada oskame. Koroonakevad andis sellele plahvatusliku tõuke ja pööras inimesed internetist ostlemise usku. Just seda ka uued müügirekordid tõestavad," lisas Kivi. Ta selgitas, et siin mängib olulist rolli müügiplatvormide ja e-poodide suur töö - ostu- ja tagastusmugavus ning suur toodete valik.