Omniva Eesti juhi Kristi Undi sõnul keskendub uus lahendus klientide mugavusele ja pakiautomaadi kappide efektiivsemale kasutusele, ilma et tarneaeg sellest pikeneks.

„Uus lahendus rakendub siis, kui kliendile saabub pakk, kuid samas automaadis on teda juba ees ootamas veel välja võtmata pakk. Võimalusel ladustatakse uus pakk varasemaga ühte kappi ja sama uksekoodiga, mille sisestamisel annab pakiautomaat teada, et ühes kapis on mitu pakki,“ rääkis Unt. Arendus võimaldab Baltikumis vabastada ruumi, mis on võrdne ligikaudu 40 uue pakiautomaadiga.

Kliente, kes käivad automaadi juures korraga mitmel pakil järel, on rohkem, kui arvata võiks. „Tavaperioodil aitab see lahendus meil automaatides ruumi säästa nädalas mitme tuhande paki jagu. Jõulueelsel perioodil ja muul pakisaatmise kõrghooajal on oodatav mõju aga kordades suurem, sest usinaid tellijaid on oluliselt rohkem,“ selgitas Unt.

Jõuluaja sujuvamaks kulgemiseks täidab Omniva juba praegu populaarseid pakiautomaate mitmeid kordi päevas ja seda kõikidel nädalapäevadel. Detsembris laieneb ka Omniva pakiautomaadivõrgustik üheteistkümnes maakonnas. „Töötame selle nimel, et tänavune e-kaubanduse tipphooaeg mööduks ilma suuremate pakijärjekordadeta,“ lisas Unt.

Omniva pakiautomaadid on ligipääsetavad kellaajast ja nädalapäevast sõltumata, need asuvad õues, kus inimesi on vähem ja nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse regulaarselt, kuid automaati saab kasutada ka ilma ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutumata: Omniva pakiautomaadi ekraan toimib ka kinnastega ning kõikides automaatides saab tasuda viipemaksega.