„Põhja-Tallinn kasvab Lasnamäe suuruseks, kui ellu viiakse kõik planeeringud, mistõttu ta ei saa rippuda praegu olemasoleva teedevõrgu küljes," ütles kinnisvaraettevõtte Endoveri poolt arendatava Volta kvartali tutvustamisel abilinnapea Andrei Novikov. „Kui me toome elukoha lähedale töökohad, sotsiaalse taristu koos tervishoiu ja haridusasutustega, vähendab see transpordivahendite liiklust."

Volta kvartali eeliseks kujuneb asjaolu, et jääb vaid jalutuskäigu kaugusele kesklinnast, kuid samal ajal on käe ulatuses nii bussi- kui ka trammiliinid. Naabruses asuva Balti jaama kaudu tekib sujuv ühendus valgekraede olulise töölinnaku Ülemiste keskusega.

Samas avaldas Andrei Novikov skeptilisust idee suhtes tuua Kopli poolsaarele pendelrongide liiklus. „Inimesed vaatavad rongidele hirmuga, mõnel pool suhtutakse ettevaatlikult isegi trammiliiklusesse, ehkki uued trammid liiguvad üpris vaikselt," selgitas abilinnapea Andrei Novikov.

Endised Tallinna tööstusalad kujundatakse uuteks elu- ja töökeskusteks põhjusel, et suur osa tööstusest liikus tagasipöördumatult Hiinasse ja Indiasse. „Volta kvartali näol on tegemist Tallinna vanalinna kõrvale kerkiva uue miljööväärtusliku alaga, mis kujuneb justkui uueks vanalinnaks, kuhu saab tulla nautima nii vana kui ka uut arhitektuuri," lisas abilinnapea Andrei Novikov.

Üle 11 hektari suurune ajalooline Volta tööstuspiirkond Kalamaja mereäärses osas saab uue elu, sest kinnisvaraarendaja Endover rajab sinna vana ja uut arhitektuuri siduva kaasaegse elu- ja ärikvartali.

Volta kvartali lansseerimisel esinesid ettekannetega Endoveri juhatuse liige Robert Laud, Tallinna abilinnapea Andrei Novikov, KOKO arhitektuuribüroo arhitekt Andrus Kõresaar ja arhitekt ja linnaplaneerija Juhan Kangilaski.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena