Kristjan Oadi sõnul on konkurents Eesti ettevõtete vahel nii õigete töötajate kui ka klientide nimel märkimisväärselt kasvanud. „Nähtamatutel ja niiöelda vanakooli ettevõtetel, kes omaette vaikselt nokitsevad, läheb keeruliseks. Konkurentsis püsimise üks eeldusi on rääkida oma tegevustest nii, et see inimesi reaalselt huvitaks,“ ütles Oad.

„Meie endi kogemused on ettevõtluse, uute lahenduste ja turu raputamise valdkonnast. Me ei ole status quo hoidmise mõtteviisiga ja tahame nõustada selliseid kliente, kes täna võibolla pole veel tuntuse poolest sektori tipus, aga tunnevad end näljaselt,” kommenteeris Oad.

„Selles äris on oluline lojaalsus ja diskreetsus – tihti tahavad suhtekorraldajad ise rohkem rambivalgusesse ronida kui kliendile head nõu anda. Meid eristab konkreetne ja praktiline lähenemine,“ lisas partner Saarvelt.

Kristjan Oad on töötanud õigusvaldkonnas ja juhina avalikus sektoris, samuti põhjalikult reorganiseerinud Ettevõtluskõrgkooli Mainor äri- ja kommunikatsioonitegevused. Hans Saarvelt on 20-aastase kogemusega kommunikatsiooniekspert, kes on võitnud mitmeid Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu auhindasid ning nõustanud ligi 100 ettevõtet, sealhulgas töötanud kuus aastat Tele2 kommunikatsioonijuhina.