Andreas Tiik, kes asutas ettevõtte 2016. aastal koos oma venna Jaak Tiigiga, tõdeb, et uued trendid, mõtteviisi muutused ning koroonapandeemia aastad on nende edukust kõvasti kiirendanud. "Meie ÖÖD kontseptsioon, mis eristub traditsioonilisest hotellindusest, oli mõned aastad tagasi omamoodi ajast ees," sõnab Tiik. "Täna näeme selget trendi, et inimesed otsivad rohelise mõtteviisiga ja looduskeskseid turismikogemusi ning linnainimesed ihkavad kärarikkast ümbruskonnast maale. Y- ja Z-põlvkondade jaoks on jätkusuutlikkus, minimalism ja lihtsus võtmetegurid tarbimis- või ostuotsuste tegemisel."

ÖÖD peegelmajad on läbimõeldud disainiga väikesed majakesed, mis sobivad nii majutuspaigaks, kontoriks kui ka saunaks. Nende valmistamisel kasutatakse kvaliteetseid materjale ja peegeldavat välisfassaadi, et see kõlaks kokku keskkonnaga, kuhu see lõpuks paigutatakse. ÖÖD majad valmistatakse tehases ja seejärel transporditakse soovitud asukohta. Peegelmaju võib leida neljas maailmajaos ja 21 riigis üle maailma, sh eksootilises Ghana rannas, põhjamaise Islandi vulkaanilisel maastikul ning koduses Eesti metsas.

Peegelmaju müüakse võtmed kätte toodetena eraomanikele, kuid nüüd on kasutusse võetud ka partnerluse ja frantsiisimudeli formaadid. Partnerlusmudeli puhul annab ÖÖD oma peegelmaja maaomaniku ja majutusettevõtja käsutusse, kes rendib seda lühiajaliselt välja turistidele ning tulu jaotatakse kokkuleppeliselt. Kui majutusettevõte toimetab frantsiisimudeliga, siis frantsiisitasu eest toetab ÖÖD keskse turunduse ja brändinguga.

Kapitali kaasamine Funderbeamis

Ettevõte on praegu raha kaasamas investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam, eesmärk on investoritelt koguda 500 000-2 000 000 eurot. Saadud kapital plaanitakse peamiselt suunata ÖÖD uute ärisuundade arendamiseks ning välisturgudel tegutsemiseks. Skandinaavia suuna põhifookuses on Soome, kus käivad kahed erinevad läbirääkimised. Üks kujutab endast 18 peegelmajaga hotellikontseptsiooni rajamist, mis valmib eeldatavasti 2022. aasta maiks. Partneriks on Metsähallitus (ehk nagu meil Eestis on RMK).

Ameerikas on vajadus kasvatada suuremat kohalolu. See hõlmab endas nii materjalide soetamist kui ka tootmisliini ja laohoone ehitamist. Ameerika on juba eelnevalt sihiks võetud sealse kasvava huvi tõttu, kust tuleb keskmiselt 70 ostupäringut kuus. ÖÖD peab hetkel koostöö arutelusid kahe kohaliku partneriga, et järgmisel aastal paigutada Ameerika Ühendriikidesse, Kanadasse ja Lõuna-Ameerikasse 250 ÖÖD maja.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid