23.11.2021, 20:38
KUULA | DHL Expressi tegevjuht Kristina Laaneots: Lisaks koroonale saime kingituseks Brexiti ja käibemaksudirektiivi muudatuse
Kaubanduse kolimine ühe päevaga veebi on suurendanud jõudsalt ka kullerteenuste nõudlust. Ühe suurima teenusepakkujana jagab DHL Express, kuidas alates uuest ajaarvamisest ehk enne ja pärast koroonat on nende ettevõte muutunud ja kohanenud. Samal ajal kui paljud pidid koondama, pidi DHL personali juurde palkama. Siiski on tänasel päeval töökätest puudu.
Täna on külas DHL Expressi tegevjuht Kristina Laaneots. DHL on tuntud üle maailma pakkudes rahvusvahelist kullerteenust. Jutuks tuleb, miks kullerfirmad ei paku 100% ajalubadust, ülemaailmse kullerteenuste arvudest ning valdkonnast üleüldiselt. Peatutakse ka sellel, miks on DHL investeerinud elektrilennukeid tootvasse ettevõttesse. Kuidas mõjusid COVID, Brexit ja käibemaksudirektiivi muudatus?