Pakkumise tulemusel soovib ettevõte kaasata kuni 2,5 miljonit eurot, emiteerides kuni 500 000 uut lihtaktsiat. Kaasatud vahendeid plaanitakse kasutada uue toote Touchpoint arendamiseks, uute töötajate värbamiseks ning turundus- ja müügieesmärkide saavutamiseks.

Aktsiate märkimisperiood algab 29. novembril 2021 kell 10.00 ja lõpeb 9. detsembril 2021 kell 16.00. Aktsia märkimise eest tasutav hind on 5 eurot iga pakkumisel oleva aktsia kohta.

TextMagic AS aktsiate esmase avaliku pakkumise tulemused avaldatakse 10. detsembril või selle paiku. Pakkumisega seotud arvelduste tegemine toimub orienteeruvalt 14. detsembril ning esimeseks kauplemispäevaks Nasdaq Balti alternatiivturul First North on planeeritud 15. detsember 2021 või selle paiku.

Pakkumisega saab lähemalt tutvuda siin.

TextMagic grupi 2020. a müügitulu oli 7,92 miljonit eurot. Võrreldes 2019. aastaga kasvas müügitulu 45 protsenti. Ettevõtte EBITDA on üle 3 miljoni euro ja 2021. a müügitulu prognoos ületab 10 miljoni euro piiri. TextMagic annab tööd 40 inimesele neljas erinevas riigis. 2020. aastal saadeti TextMagic.com platvormi kaudu 172 miljonit ja tänavu esimese üheksa kuuga juba 182 miljonit lühisõnumit.

TextMagic grupp on alates 2013. aastast eestlaste omanduses. 2021. aastal asutati grupi struktuuri lihtsustamiseks Eestis registreeritud ja siit juhitav valdusfirma TextMagic AS, kus ühendati kogu grupi tegevus.

Vaikmaa sõnul on raha kaasamise eesmärgiks uue toote Touchpoint arendamine. „Tegu on tervikliku müügi-, turundus- ja klienditoetarkvaraga, mis koondab kogu kliendisuhtluse (SMSid, kõned, e-mailid, sõnumirakendused) ühte keskkonda." Touchpoint plaanitakse turule tuua 2023. aastal.

Ettevõttel on üle 25 000 aktiivse kasutaja, kellel on lühisõnumiplatvormi kaudu ligipääs enam kui tuhandele mobiilsidevõrgule maailmas. Kui senimaani on fookus olnud USA turul, siis nüüd plaanitakse laieneda ka Euroopasse.

SMS-kommunikatsiooni valdkond on ettevõtete ja asutuste jaoks aastatega oluliselt kasvanud, kuna võrreldes muude kanalitega, näiteks e-maili turundusega, jõuavad SMSid inimestele paremini kohale.

2017. aastal saadeti maailmas kokku 1,7 triljonit lühisõnumit. 2022. aasta prognoos on 2,8 triljonit SMSi. Tuntud tehnoloogiaettevõte Zapier valis TextMagic'u 2019. aastal kõige kiiremini kasvavate tööl kasutatavate rakenduste hulka.

„Ameerikas on umbes 10 miljonit aktiivset väike-ettevõtet ja sealselt turult teenime ligi 70 protsenti oma tuludest. Meil on palju potentsiaalseid kliente, kes saavad kasutada SMSi oma ärikommunikatsioonis, müügitegevuses ja turunduses. USAs on suur probleem ka robotkõnedega, kuna läbi nende tehakse palju müügikõnesid. SMSid aga segavad inimesi vähem ja toimivad seal oluliselt paremini. Sama probleem on järjest enam pead tõstmas ka Euroopa turul, kus petukõnede hulk aina kasvab ja inimesed väldivad võõraid numbreid, SMSi loeb inimene läbi ja otsustab alles siis, kas ja mida ta edasi teeb.

Lisaks eelnevale oleme alustanud aktsiaoptsioonide jagamist ka oma töötajatele. Meie jaoks on oluline tugev tiim, keda tahame senisest veelgi enam oma ettevõtte arengusse kaasata ja motiveerida aktsiaoptsioonide kaudu mitte ainult juhtkonda, vaid kõiki töötajaid," ütleb TextMagic AS omanik ja juhataja Priit Vaikmaa.

Grupi äritegevus sai alguse 2001. aastal, kui Dan Houghton asutas Suurbritannias TextMagic Ltd. Priit Vaikmaa liitus ettevõttega 2007. aastal pärast seda, kui Bolti kaasasutaja Martin Villig teda Houghtonile soovitas. Pärast juhtkonna väljaostu (MBO) 2013. aastal on ettevõte täielikult eestlaste omanduses.

Aktsiate avaliku pakkumise peakorraldaja on LHV Pank, TextMagic AS õigusnõustaja on Eversheds Sutherland Ots & Co, kommunikatsiooninõustaja Luminar Media OÜ ning finants-raamatupidamisnõustaja Klaar.me. Audiitorina oli kaasatud Grant Thornton ning maksukonsultandina PWC.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid