Modera AS sõlmis 30. novembril partnerluslepingu ettevõttega Infomedia Ltd, mis on juhtiv tarkvaralahenduste pakkuja ülemaailmsele autotööstusele varuosade, teenuste ja andmeanalüüsi osas. Koostöö eesmärgiks on ettevõtte sõnul levitada Infomedia Infodrive andmeanalüüsi ja turunduse lahendusi Põhjamaades, Baltikumis ja Poolas, võimalusega laiendada partnerlust ka teistele Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika turgudele.

Modera tegevjuht Raido Toonekurg näeb poolte koostöös suurt väärtust. “Näeme, et partnerlus Infomediaga pakub meie edasimüüjatest klientidele suurepärast võimalust automatiseeritud tööriistade abil sihitumaid turunduskampaaniaid luua ja seeläbi oma investeeringute tulemuslikkust tõsta.”
“Ülemaailmse liidrina varuosade ja hooldusandmete vallas ja kasutajatega enam kui 186 riigis, on Infomedia näol Modera jaoks tegemist ideaalse partneriga, kelle abil oma platvormi potentsiaali kasvatada ja oma klientidele uusi ja innovaatilisi lahendusi pakkuda.”

Infomedia integreerib Infomedia Infodrive'i tooted Modera Automotive Cloud platvormiga. Integratsioon annab edasimüüjatele ligipääsu kriitilise tähtsusega teabele, mille abil on neil võimalik tuvastada efektiivsuse tõstmise võimalusi ja arendada asjakohasemat ja personaliseeritumat turunduskommunikatsiooni.

Modera süsteemi kaudu on eri riikides müüdud üle 25 000 sõidukit, mille tehingute rahaline väärtus ulatub üle 600 miljoni euro. Eestis on ettevõte saavutanud 60% turuosa. Modera tooteid kasutavad Toyota, Volkswageni, Renault’, BMW, Kia, Hyundai, Volvo, Mercedes-Benz maaletoojad ja edasimüüjad.

Modera aktsiad on noteeritud Tallinna börsi alternatiivturul First North ning aktsiad on viimase kuu jooksul kerkinud 2,4%.