Kõige eeldus ja edu alus meediaäris on aga loomulikult hea lugu ning seda tööd hindav lugejate arv. “2020. aastal püsis paber hästi – tellimused koroonatingimustes kasvasid ja tellijad olid kriisis lojaalsed ning huvi ajakirjanduse vastu kasvas, jaekaubandus paratamatult kaotas,” ütles Virkebau Äripäevale.

Ta lisas Ärilehele, et esikoha saavutamisel mängis kindlasti rolli see, et ettevõte ei läinud ärevatel hetkedel koondamiste teed. "Inimesed olid solidaarsed ka ajal, mil oli vaja kulusid kokku hoida," meenutas Virkebau läinud aasta koroonakriisi algust. "Tänu inimeste hoidmisele säilitasime ka oma tugevuse," lisas ta.

Enim tegi rõõmu Ekspress Meedia juhile digitellimuste arv, mis kasvas ühtlaselt nii ärevatel kui rahulikel aegadel. Samuti taastus reklaamitulu teisel poolaastal kiiremini, kui seda näitas ükski prognoos. "Ka kohalikud reklaamitellijad eelistasid meid," ütles ta. Virkebau sõnul oli sümpaatne ka Eesti firmade samm jätta reklaamiraha kodumaale.

Järgmiselt aasta eesmärgiks on Virkebau sõnul eelkõige digitellimuste arvu kasv. "Lisaks olla selgelt edasi ka veebireklaami turuliider." Samas tekitavad muret järsult kasvavad kojukande- ja trükihinnad. "Energiahinnad mõjutavad meid samamoodi. Kõrged hinnad kasvatavad kulubaasi järsult," lisas ta.

Ekspress Meedia müügitulu oli mullu ligi 23 miljonit eurot ning ärikasum 1,4 miljonit eurot. 19,6% ehk 11 935 võrra kasvas meedialiidu andmetel tänavu aprillist septembrini Ekspress Meedia digitellimuste arv, olles septembriks 72 860.