Uus poliitika on tekitanud ettevõttesiseselt pingelist arutelu. Mõned panga töötajad kurdavad, et selline käitumine on pealetükkiv. Samas on mõned teised juba küsinud, kuidas seda oleks võimalik peagi rakendada.

Euroopas ja USA-s tegutsev Credit Suisse ei paku oma töötajatele suhtluseks firmatelefone. See-eest pakutakse ostusoodustust, mida on võimalik saada teatud teenusepakkujate kaudu.

Vastavalt oma ülemaailmsele sidepoliitikale ütleb pank, et neile jääb õigus jälgida või uurida iga telefoni, mis on kasutatud töötaja poolt tööalasteks vestlusteks. Näiteks, kui töötaja peaks korraldama kohtumise panga poolt heakskiitmata telefoniga, võib pank lisada antud nutiseadmele jälitusprogrammi, ütlesid kaks asjast informeeritud inimest.

Lisaks on Credit Suisse kehtestanud nõude, et töötajad ei kustutaks oma isiklikest telefonidest sõnumeid, mis võivad hiljem pangale infoks vajalikud olla, vahendab Finencial Times.

Panga rangemad kontrollid peegeldavad sektoris kasvavat muret seoses probleemidega, mis tulenevad isiklike seadmete kasutamisest firma jaoks tundliku teabe arutamisel ja käsitlemisel.

Üleminek kaugtööle on muutnud pankade jaoks veelgi keerulisemaks nõuetele vastamist, mis muutusid pärast 2008. aasta finantskriisi järgseid uusi eeskirju.

Credit Suisse on palunud oma töötajatel uute võimalike reeglitega tutvuda ning seejärel anda ka tagasisidet. Pank ise oma uut poliitikat Finencial Times'ile kommenteerida ei soovinud.