Ready Player Me on avatari platvorm, mis ühendab metaversumi tuhandeid rakendusi, videomänge ja muid virtuaalmaailmu, võimaldades kasutajatel luua oma personaalne virtuaalne identiteet, millega ühelt platvormilt teisele liikuda.

Investeering toetab ettevõtte globaalset kasvu ja arengut metaversumi peamiseks avatarisüsteemiks. Ready Player Me investeerib ka tööriistade väljatöötamisse, mis võimaldavad mängude arendajatel raha teenida läbi krüptovarade (NFT) ning avataride isikupärastamiseks mõeldud digitaalsete varade, nagu riiete ja muude kaupade, müügi.

13 miljoni dollari suurust investeeringuringi juhtisid Taavet Hinrikus ja Sten Tamkivi ning panustas ka mitmeid nimekaid investoreid, näiteks GitHubi kaasasutaja Tom Preston-Werner.

Investeering avab uksed ka teistele

Kaasatud investeeringuga kaasnev äri kasv avab uksed ka paljudele teistele ettevõtetele. Ready Player Me tehnoloogia võimekus ühendada virtuaalmaailmu on märkimisväärse tähtsusega nii krüptovara kui virtuaalse moe jaoks. Digitaalse vara kasutatavus kogu metaversumis avab tohutu võimaluse moeettevõtetele ja digitaalse vara loojatele.

„2021 on olnud Ready Player Me jaoks murranguline aasta – meie avatari platvormi kasutavate ettevõtete arv on kasvanud 25-lt 1000-le. Luues avatare, millega rännata mööda virtuaalseid maailmu, saame siduda metaversumi üheks võrgustikuks. Metaversum ei ole üksainus koht või platvorm, see on tuhandete virtuaalkogemuste kogum,“ ütles Wolf3D kaasasutaja ja tegevjuht Timmu Tõke.

„Meie eesmärk on saada metaversumi peamiseks avatarisüsteemiks. Rahastuse abil laiendame oma partnerite võrgustikku veelgi ja kahekordistame tiimi oma peamistes asukohtades Tallinnas, Berliinis ja New Yorgis,“ lisas Tõke.

Suvel rääkis firma asutaja Ärilehele, et firma klientide seas on näiteks Hiina internetihiid Tencent, elektroonikatootjad Huawei ja HTC, Briti telekom Vodafone, rõivafirma H&M, videomängutootja Wargaming ning USA võrguoperaator Verizon. Selle kohta saab täpsemalt lugeda siit.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid