Numbriliikuvuse tehnilise protseduuri eest hoolitseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) poolt hallatav keskne infosüsteem, mida sideettevõtted kasutavad. „Numbriliikuvus on tarbijate seas populaarne, eriti mobiilside teenuste puhul ja see võimalus soodustab konkurentsi sideettevõtete vahel. See tähendab, et klient, kes pole rahul oma teenusega, saab mugavalt valida endale teise sideettevõtte,“ sõnas TTJA sideosakonna juhataja Oliver Gailan.

Igal aastal otsustab 65000 tarbijat vahetada sideettevõtet. Samas katkestab numbriliikuvuse aastas 45000 tarbijat, mille põhjus on eeldatavasti parema pakkumuse saamine oma olemasolevalt teenusepakkujalt.

Võimalus vahetada sideteenuse pakkujat, säilitades seejuures oma mobiiltelefoni või telefoninumber, on olnud Eestis alates 2005. aastast.