Toona pani Eesti Raudtee peatustele lisaks paar pleksiklaasi, vahendab ERR. Nüüd ütleb firma, et see on üheks põhjuseks, miks peatused näevad nii räämas välja, sest mida suurem on pind, seda rohkem soditakse.

"Tegelikult neid hooldatakse, aga sodimisega võitlemine on tuuleveskitega võitlemine. Täna soditakse, homme puhastatakse ja ülehomme uuesti soditakse," ütles Eesti Raudtee tehnikadirektor Arvo Šmiltinš.

Šmiltinš möönis, et nüüd on kätte jõudnud aeg platvormide korrastamiseks.

Mullu kulus 400 000 eurot Lõuna-Eesti ooteplatvormide korrastamisele, lähiajal peaks korrastamisjärg jõudma Tallinna. Räämas peatus riivab küll silma, kuid rongireisijaid häirib märksa enam see, et nad on jäetud tuule ja vihma kätte.

Eesti Raudtee kinnitusel pole ootepaviljonide rajamine võimalik, sest praeguste perroonide keskel on selleks ruumi vaid 50 sentimeetrit.

Šmiltinši sõnul ei saa öelda, et reisijad oleksid täiesti ula peale jäetud, sest perroonil on nii varikatus kui ka vahesein.