„2021. aasta oli meie jaoks kiire kasvu ning paljude uute projektide alustamise aasta mitmete rahvusvaheliste suurklientidega. Hea meel, et suutsime oma planeeritud eesmärgid täita ning kasvatada oma müügitulusid ligikaudu 50%,“ ütles Modera juhatuse esimees Raido Toonekurg.

Ilma toetusteta müük tõi mullu 970 000 eurot ning toetused lisasid tulule 82 000 eurot, mis kergitasid kogutulu aastaga 32%. Tulemustega ületab ettevõtte enda tuludeplaani ligi 44 000 euro võrra.

Litsentsitasud kerkisid aastaga 32% 483 000 euroni ning projektid koos muu müügi ja tuludega kerkisid aastaga 66% 487 000 euroni.

Müügilahendust hakati pakkuma General Motorsile

Sel nädalal teatas ettevõte, et lansseeris General Motors Europe brändide Cadillac ja Chevrolet diileritele online müügilahenduse Saksamaa, Prantsusmaa, Inglismaa, Itaalia ja Luksemburi turul.

Lahendus on üks osa Cadillaci ja Chevrolet läbi aegade ühest suurimast re-brändimise projektist ning Modera Online Sales lahendus sisaldab brändipõhist kodulehte, online autode ladu ning Online Sales moodulit, mille abil saab automüügi konsultant videokõne abil kliendile reaalajas autot tutvustada olenemata kliendi asukohast.

“Modera jaoks on koostöö algus General Motors Europe´ga väga oluline ning olles partneriks Euroopas näeme head võimalust pakkuda oma tooteid ja teenuseid kõikidel turgudel, kus General Motors tegutseb,” märkis Toonekurg.

Modera süsteemi kaudu on eri riikides müüdud ligi 25 000 sõidukit, mille tehingute rahaline väärtus ulatub üle 600 miljoni euro. Eestis on ettevõte saavutanud 60% turuosa. Modera tooteid kasutavad Toyota, Volkswageni, Renault’, BMW, Kia, Hyundai, Volvo, Mercedes-Benz maaletoojad ja edasimüüjad.

Modera aktsiad jõudsid börsile mullu, 15. oktoobril ning IPO käigus maksid väärtpaberid 6,6 eurot. Hetkel kaupleb aktsia 5,9 euro tasemel.