„Viimase kahe aasta sisse on jäänud mitmed olulised projektid, terviseteemad ja uuendused. Esiteks juubeliaasta, mida tähistasime virtuaalselt kaerajaani saatel. Aitäh JJ-Street Company tantsuõppe ja vahva video eest ning Puhka Eestile inspireeriva üleskutse eest tantsuväljakutsele, kus Hansabuss saavutas auväärse kolmanda koha,” sõnab Halliste.

Tööalaselt võitis Hansabuss mitmeid suuri avaliku liiniveo hankeid. Käivitati Harjumaa läänesuuna, Harku, Kose, Kohila vallaliinid, Rakvere, võideti Lääne-Viru ja Viimsi avalike liinide hanked ning siseneti gaasibussidega Lääne-Viru turule. Käive kasvas 10%, uusi töötajaid värvati 100, uusi liine avati 53 ning valmis saadi Hansabussi, Hansa Bussiliinide ja City Touri uued müügiplatvormid ning kodulehed, mis oluliselt lihtsustavad kliendi jaoks bussi tellimist.

„Oleme jõudsalt kasvatanud töötajate tööle- ja kojuveo ehk regulaarveo suunda, olles selles vallas Eesti suurim. Samuti suurendasime oluliselt kooliõpilaste vedusid, kuna oleme valdadele ja koolidele hoolivaks ja turvaliseks partneriks,” räägib Halliste. „Jätkame esindussõitude ja tellimusvedude teenindamist. Tänu meie professionaalsetele bussijuhtidele õnnestus teenindada Lennart Meri konverentsi ja mitmeid olulisi riigivisiite Tallinnas. Kui 2020 oli Skandinaavia tuuride teenindamine nullis, siis mullu saime uuesti bussid Rootsi, Soome, Norra vahet vurama.”

Globaalne bussifirmasid ühendav koostööpartner Global Passenger Network (GPN), mille liige Hansabuss Eestis ainsana on, omistas Hansabussile rahvusvahelise turvalise tellimusveo sertifikaadi. See on meile oluline tunnustus ning vastutus kvaliteedi tagamisel.

Tänased väljakutsed on Halliste sõnul teatud mõttes „läänerindel muutusteta”, sest COVID jätkub, turism on madalseisus, inflatsioon, kütus, teenuste-kaupade hinnad kallinevad, tarneajad venivad.
Hansabussi visioon on saada Läänemere regiooni nutikaimaks bussifirmaks ning missioon on aidata lihtsustada bussitranspordi argipäeva. „Teenuste osas eristume hooliva, paindliku ning operatiivse klienditeenindusega ning sellega hoiame kokku kliendi aega ja vaeva. Tänu oma mitmekülgsele bussipargile, mis ulatuvad väikebussidest kuni kahekordsete punaste City Touri bussideni välja, on meil võimekus ja kogemus teenindada erinevaid suurüritusi ja eriprojekte. Lisaks tegutseme aastast 2006 jõudsalt ka Läti turul, kattes ära ka lõunanaabrite bussitranspordivajaduse.”

Töötajate tervis on südameasi

„Kuna Hansabussis on bussijuhtide seas meeste osakaal 97% ja keskmine vanus 57 aastat, on meeste tervisele rõhu pööramine erilise luubi all. Oleme rõõmsad traditsiooni „Pikema sõpruse päev” jätkumise üle, kus kutsume üles mehi oma tervise eest regulaarselt hoolt kandma,” räägib juhatuse esimees.

AS Hansabuss juhatuse esimees Indrek Halliste

„Samuti väärtustame ühist ajaveetmist sportlikumas võtmes, on see ühine discgolf’i või lauatennise turniir. Soovime, et igaüks meie meeskonnas tunneks end hästi ja hoitult. Oluline töötajatele pakutav hüve on tööandja tervisekindlustus, mis tagab inimesele kiirendatud korras ja mugavalt nii ravi kui ka ennetavad tervisekontrollid parimates erameditsiiniasutustes.”

„Oleme toetanud mitmeid hoolivaid kodanikualgatusi – meditsiinitöötajatele suunatud „PAI” kampaania, heategevuskampaania „Kingi soojust”. Hansabuss osales kahekuises Confido vaktsiinibussi projektis, mis aitas hoida Eestit avatuna. Eesrindliku ettevõttena on bussifirma tellimusveo bussijuhtide vaktsineerituse tase 95% ning kõigist 240 töötajast on vaktsineeritud 80%.

„Tänan kogu meeskonda südamest panuse ja pühendumuse eest. Eriline tänu kõigile bussijuhtidele, kelleta ei oleks me need, kes oleme! Aitäh, kallid kolleegid, kliendid ja koostööpartnerid, et olete jätkuvalt meiega ning kes veel ei ole, siis ootame Hansabussiga liituma!” lisab Halliste.

Bussi tellimine ja info:
booking@hansabuss.ee, 627 9080
hansabuss.ee

Järgnevad investeeringud on plaanis eelkõige uute avaliku liiniveo hangete teenindamisega seoses. Lääne-Viru maakonna ning Viimsi valla liinide teenindamiseks soetab ettevõte 11,3 miljoni eest 59 keskkonnasäästlikku CNG surugaasil sõitvat bussi.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid