„Meie hobisõidukite valikus on paadid ja jetid, nii nelja- kui ka kaherattalised sõidukid, mootorsaanid ning kõik, mis sinna juurde kuulub," tutvustab Ott Kopti Yamaha keskuse muljetavaldavat valikut. Mõni hobisõiduk on ka mitmeotstarbeline ja inimesed panevadki lõbusa kokku praktilisega, näiteks lükkavad talvel ATV-ga lund või kasutavad mootorratast nii pikemateks lõbusõitudeks kui ka tööle ja koju liiklemiseks.

Nii nagu igas valdkonnas, on ka hobisõidukite hulgas mõned trendikamad kui teised. Kui Ott Kopti ligi 20 aastat tagasi Yamaha keskuses alustas, olid eestlaste seas väga levinud superbikeid, mis on praeguseks pea täielikult unustatud, sest inimesed kipuvad nüüd oma hobisid ja harrastusi rohkem looduse nautimise ja seiklemisega seostama.

Konkurentsitult kõige populaarsem hobisõiduk

Praegu tuntakse rohkem huvi hoopis motomatkamise vastu. „Yamaha valikust on konkurentsitult müüduim sõiduk enduuroratas Yamaha Ténéré 700," avaldab Kopti eestlaste kõige ihaldatuma mootorratta mudeli. „Teine populaarne segment on naked rattad, ehk tänavasõiduks mõeldud mootorrattad, millega on lihtsalt mõnus kulgeda."

Kuula pikemalt, missuguseid erinevaid närvekõditavaid elamusi pakkuvaid sõidukeid Yamaha veel pakub, millised mudelid on kõige ihaldatumad ja missugune hobisõiduk on järelturul väärtuslikum. Coop Panga Liisingu juht Martin Ilves selgitab, mis tingimustel on kõige mõistlikum endale hobisõiduk soetada ja milline kindlustus valida. Näiteks kui võtta 10 000-eurone hobisõiduki viieks aastaks liisingusse ning lisada sinna liikluskindlustus ja kasko, võib igakuine kulu jääda umbes 200 euro juurde.

Podcastis „Lihtsalt rahast" räägivad hobisõidukitest Yamaha keskuse müügijuht Ott Kopti ja Coop Panga Liisingu juht Martin Ilves. Saadet juhib ajakirjanik Hando Sinisalu.

Kuula uut saadet „Lihtsalt rahast" Delfi Tasku keskkonnast:

1x
00:00

Jaga
Kommentaarid