„Praegune kõrge nakatumiste arv mõjutab paraku ka meie tööd: arvestatav osa töötajaid meie ligi 260 kullerite seast peab hetkel tööst eemale jääma. Jagame praegu oma ressursse ümber, et kõik piirkonnad saaksid õigeaegselt teenindatud, vajadusel värbame uusi kullereid,“ lausus DPD tegevjuht Remo Kirss. „Pakid siiski seisma ei jää ning kulleriteenus ei ole häiritud, kuid aeg on väga väljakutsete rohke ning mõni pakk võib kohale jõuda tavapärasest veidi hiljem," lisas ta.

Kirsi sõnul kiirema teenuse tagamiseks saavad DPD kliendid kasutada mõningaid võimalusi, mis aitavad korraldada pakivedu sujuvamalt. „Näiteks kliendil on võimalik märkida kohaletoimetamise aadressile kokkulepitud koht, kuhu kuller saab pakki kiirelt ja mugavalt jätta: näiteks eramajas terassile, või välisukse ette,“ soovitas Kirss.

Samuti on praegusel ajal heaks alternatiiviks just pakiautomaatide teenus, mis pakub kiiret ja ohutumat võimalust oma saadetised kätte saada. „Eelkõike aitab see vähendada kontakte, aga leevendab ka ajalise tööjõupuuduse muret,“ lisas Kirss.

DPD jagab pidevalt oma töötajatele juhiseid kätehügieeni jälgimisest, maskide kasutamise kohistuslikkusest ning distantsi hoidmise olulisusest. Kõik kullerid on varustatud maskidega ja desinfitseerimisvahenditega ning pakiautomaatide täitmisel ja tühjendamisel desinfitseeritakse pidevalt ka pakiautomaatide ekraane.

„Võrreldes pandeemiaeelse ajaga on e-kaubandus teinud suure kasvuspurdi ning eelmisel aastal kasvas pakiautomaatidesse tellitud kauba maht üle 30%. DPD-s kasvas pakisaadetiste maht mullu ligi miljoni paki võrra ning kulleriga koju tellimiste hulk tõusis üle poole võrra," kirjeldas Kirss.

Selleks, et rahuldada kasvavat nõudlust paigaldas DPD eelmisel aastal 72 uut pakiautomaati üle Eesti ning lisaks ehitas suuremaks 40 olemasolevat pakiautomaati. „Pingutame selle nimel, et pakiveoteenus toimiks kiirelt ja sujuvalt ka praegusel keerulisel ajal,“ kinnitas Kirss.