Kuidas Lidlis lihtsalt ja mugavalt sisseoste teha, samal ajal raha ja aega säästes? Avaldame kuus soovitust, millele erilist tähelepanu pöörata, et ostlemine Lidlis oleks eriti meeldiv.

1. Lihtne juurdepääs

Kõik Lidli poed on hästi ligipääsetavad nii ühistranspordi, ratta kui ka autoga. Iga kaupluse juures on suur parkla laiade parkimiskohtadega. Mõeldud on ka peredele ja erivajadustega inimestele – kõikides parklates on spetsiaalselt tähistatud ja neile mõeldud parkimiskohad. Samuti on poodide juures turvalised jalgrattaparklad ja kohad, kuhu jätta neljajalgsed sõbrad, kuni omanikud poes sisseoste teevad.

2. Mugav ostukogemus – selge ja lihtne kaupluse planeering

Selleks, et klientidel oleks kaupluses lihtne orienteeruda, on kõikide riiulite kohal hästi nähtavad sildid, mis tähistavad erinevaid tootekategooriaid ja käimasolevaid sooduspakkumisi. Kõik Lidli poed on väga sarnased – kui oled korra juba meie ühes poes sisseoste teinud, siis järgmine kord tead juba ükskõik millises teises kaupluses, kus mingi tootekategooria asub. See säästab sinu aega ja lisab mugavust, sest jääb ära vajalike toodete tagaotsimine.

3. Käru võta alati sissepääsu juurest

Hoolitseme selle eest, et ostjatel ei oleks kunagi käes raskeid ostukorve. Lidl tutvustab Eestis uut ostukontseptsiooni, loobudes täielikult ostukorvidest ja pakkudes oma klientidele nelja tüüpi ostukärusid. Meie klientide käsutuses on suured, väikesed ja lapseistmega kärud, aga ka kärud erivajadustega inimestele ja ratastooliga liiklejatele.

Pea meeles kahte olulist asja:

  • ostukäru võta alati kaupluse sissepääsu juurest;
  • tasuta žetoone ostukärude lahtilukustamiseks saad küsida kassast.

4. Ära maksa üle – märka Lidli eripakkumiste tähistusi

Selleks, et saaksid osa Lidli sooduspakkumistest, pööra tähelepanu meie kampaaniate ja eripakkumiste tähistusele:

  • oranžid sildid kirjaga „Kampaania!“ tähistavad eriti häid kindla perioodi kampaaniapakkumisi;
  • valge sildi „Pakkumine!“ alt leiab soodsaid tarbekaupu, mis on poes saadaval lühikest aega ja ainult piiratud koguses;
  • roheline silt „Bio!“ tähistab Euroopa Liidu mahetoote logoga märgistatud mahesertifikaadiga tooteid.

5. Hinnasildid asuvad alati toote kohal!

Lidli kauplustes on väga atraktiivsed hinnad ja need leiab alati toote kohalt. Tegemist on olulise detailiga, mis erineb tavapärasest praktikast Eestis, kus hinnasilt asub enamasti toote all. Seega, ära aja hindu segamini – vaata üles! Hinnasilt on alati paigutatud toote kohale.

6. Järjekorrad kassades kaovad kiiresti

Iga Lidli poe külastus lõppeb kassas. Meie eesmärk on muuta ostlemine mugavaks, kiireks ja nauditavaks. Seetõttu ei pea meie kassades pikkades järjekordades seisma. Kõikides Lidli kauplustes on 11 kassat, kus töötavad agarad ja põhjalikult koolitatud töötajad, kes suudavad läbi lüüa kuni 40 toodet minutis. Abiks on ka meie tipptasemel kassaskannerid, millel on 6 erinevat tsooni. Lidli rahvusvahelised klienditeenindusstandardid näevad ette, et niipea, kui järjekorras on üle 3 kliendi, avatakse uus kassa. Iga uue kassa avamist tähistab eriline helisignaal, samuti muutub kassa number punasest roheliseks.

Jaga
Kommentaarid