„Paljuski tulevad need „tunne oma klienti” tooted seadustest ja regulatsioonidest, mis tõkestavad rahapesu ning tegelevad sanktsioonidega. Partneri ja kliendi tausta tundmise lahendused tagavad selle, et ettevõttel ei tekiks ootamatuid takistusi oma teenuse pakkumisel või arveldamisel,” selgitab Pai.

Riskiks oma partnerite mittetundmisel võib olla näiteks mainekahju- kui ettevõtte klientide, partnerite hulgas on juhuslikult ettevõtteid, kes on ise kahtlased. Nii on võimalik sattuda enda teadmata skeemidesse või probleemidesse, mis on seotud mõne teise ettevõtte tegudega. Teiseks võib kahju olla ka otsene, kui selgub, et partnerettevõte ongi tegelenud tegevustega, mis on kriminaalkorras karistatavad. Ning veel saab kahju olla varaline, kui partner lihtsalt loobub maksmast või tegeleb pettusega.

„Selleks, et saaks rahapesu takistada ja kontrollida taustu on meil ka kohustus andmeid edastada. Nii on võimalik nii seadusandjal kui ka ettevõtetel erinevaid taustu kontrollida. Lisateema on ka sanktsioonid, mis on hetkel eriti tõsiselt päevakorral. Ka sanktsioone ei saa teha ilma adekvaatse info olemasoluta,” selgitab tootejuht.

Stuudios rääkis „tunne oma klienti” teenustest Creditinfo globaalne tootejuht Urmas Pai. Saadet juhib ajakirjanik Hando Sinisalu.

Kuula vestlust pikemalt viimasest „Creditcast” saate salvestusest:

1x
00:00


Jaga
Kommentaarid