Kiire laadimiskiirus

Meie kõik-kohe-kätte maailmas ootavad inimesed asju silmapilkselt. Veenduge, et teie e-kaubanduse veebisait laadib kiiresti, vastasel juhul liiguvad kannatamatud külastajad edasi.

Koduleht peab olema atraktiivne

Pidage meeles, et esmamuljed loevad. Teie koduleht peaks olema ligitõmbav ja edastama selgelt teie brändi sõnumit. Siiski ärge üle pingutage - liiga palju infot sisaldav leht ajab kliendid segadusse ja nad ei tea, kust alustada. Klientide meelitamiseks seadke esikohale hõlpsasti leitav otsinguriba ja fotod mõnedest oma enimmüüdud toodetest. Häirivad hüpikaknaid aga kasutage nii vähe kui võimalik.

Muutke oma koduleht lihtsaks ja intuitiivseks

Võimas otsinguriba ja menüü on mõlemad olulised, aitamaks klientidel otsitav võimalikult kiiresti leida. Lisaks laske klientidel oma tulemusi ka hinna, värvi, suuruse ja kõige muu järgi filtreerida.

Pakkuge reaalajas klienditeenindust

Reaalajas vestluse funktsiooni integreerimine oma e-kaubanduse platvormile tähendab, et saate klientide küsimustele vastata ja tootesoovitusi teha kohe - mis tähendab suuremat müügivõimalust.

Jälgige klientide käitumist e-poes

See on teie kuldne pilet parema kasutuskogemuse loomiseks kõigis oma e-kaubanduse kanalites. Jälgige, kuidas kliendid ostlevad - mida vaadatakse pikemalt, millistelt lehtedelt lahkutakse kiiresti, kus ostukorvist kõige rohkem loobutakse. Selle teabe lausel saate oma nõrku kohti parandada.

Edu peitub detailides

Näidake klientidele, millised teie tooted tegelikult on. Kasutage kvaliteetseid tootefotosid ning lisage juurde detailsed kirjeldused. Kui toote kasutamine on eriti keeruline, võite lisada isegi videojuhendeid.

Jagage oma lehel klientide arvustusi

Tarbijad usaldavad tõeliste klientide arvustusi rohkem, kui ettevõtte enda kiidulaulu. Jagage oma veebisaidil hulgaliselt arvustusi.

Lähenege isiklikult

Isikupärastamine muutub positiivse kliendikogemuse pakkumiseks üha olulisemaks. Saatke klientidele tootesoovitusi nende varasema sirvimisajaloo põhjal, pöörduge kõikides turundussuhtlustes nende poole nimepidi ja lisage igale tellimusele tänukiri (boonuspunktid, kui see on käsitsi kirjutatud!). Võite neile isegi sünnipäeva puhul spetsiaalse sooduskoodi saata.


Ristmüüge

Nii, klient on teie veebisaidil just kleidi ostukorvi lisanud. Miks mitte soovitada sobivat peapaela? Või on ta ostmas näiteks hoopis patareidega töötav seadet? Nügige klient ka patareid ostukorvi lisama. Mõelge iga oma veebisaidil oleva toote osas, milliseid lisatooteid saaksite sellega koos ristmüüa. Looge ostude ergutamiseks ka tootekomplekte ja „osta üks, saad teise poole hinnaga" pakkumisi.

Tegutsege turvaliselt

Küberkuritegevus valmistab veebiostlejatele suurt muret, nii et olge avatud oma klientide privaatsuspoliitika osas ja kuvage oma SSL-sertifikaadi sümbol selgelt ja nähtavalt.

Pidage meeles mobiile...

On tõenäoline, et suur osa teie klientidest sirvib teie saiti mobiilis, niisiis veenduge, et see oleks optimeeritud väikese ekraani jaoks. Veelgi parem, investeerige spetsiaalsesse mobiilirakendusse. See motiveerib ostlejaid kauem sirvima ja oma ostukorvi rohkem lisama.

...ja kõiki teisi müügikanaleid

Lisaks mobiilseadmetele on veel mitmeid kohti, kus teie ettevõte peaks klientideni jõudmiseks kohal olema - sealhulgas sotsiaalmeedia. Meie mitmekanalilise jaemüügijuhend aitab teil leida õiged kanalid ja näitab, kuidas pakkuda sujuvat kliendikogemust kõigis valdkondades.

Mõelge globaalselt

Klientide leidmine ja neile kauba saatmine üle maailma pole kunagi olnud lihtsam. Lokaliseerige oma veebisait turgude kaupa - muuhulgas tõlkige kogu sisu ja kuvage hinnad kohalikus valuutas. Uurige välja ja integreerige kassasse kindlasti ka riigi populaarseimad makseviisid.

Märkide tasud selgelt ja arusaadavalt

Kellelegi ei meeldi üllatuslikud lisatasud kassas. Tegelikult on „ootamatud saatmiskulud" e-kaubanduse ostukorvist loobumise põhjuseks number üks. Vastumeetmena märkige kogu ostuteekonna jooksul kõik tasud (sealhulgas maksud ja tollilõivud) selgelt ja arusaadavalt.

Ärge paluge registreerimist

Konto registreerimise nõue heidutab ostjaid ostu lõpuleviimisel kõige rohkem. Pakkuge võimalust ost sooritada külalisena.

Pakkuge tasuta (ja kiiret) kohaletoimetamine

Ülitähtis aspekt. Tegelikult on see ilmselt teie ettevõtte suurim müügimuundur - 66% tarbijatest ootavad kõigi veebitellimuste tasuta kohaletoimetamis ja paljud loobuvad ostust, kui tasuta tarne ei ole võimalik. Mõelge, kuhu saate tasuta saatmise kulud ettevõttesiseselt kanda - see on investeering, mis tasub end ära. Kui tasuta transporti pakute, märkige see kindlasti oma kodulehel selgelt ja nähtavalt, julgustamaks kliente ostma. Tarne peaks olema ka kiire - kohaletoimetamine järgmisel päeval peaks olema norm.

PayPal ja teised maksevõimalused

Kas teadsite, et ostjad viivad 70% tõenäolisemalt ostu lõpule, kui kassas kuvatakse nende eelistatud makseviis? Meie uute makseviiside juhendist saate teada, milliseid makseviise teie e-kaubandusettevõte peaks pakkuma.

Mis läheb...tuleb vahel tagasi

Tagastamine on kivi jaemüüjate kaelas, kuid kahjuks ei kao see kuhugile. Arvestades, et 49% veebitarbijatest kontrollib enne ostu sooritamist aktiivselt jaemüüja tagastuspoliitikat, saab selgeks, et see peaks olema teie ettevõtte prioriteet. Siin on mõned näpunäited, kuidas muuta protsess klientide jaoks stressivabaks.

„Osta" klikkimisega ei ole kõik veel otsustatud...

Klientidele pakutav müügijärgne teenindus aitab luua positiivnse brändikogemuse ja tagada, et kliendid tuleksid tagasi. Lugege siit, kuidas seda õigesti teha.

Küsige tagasisidet

Saate oma ettevõtet parendada ainult siis, kui teate, kus on nõrkused - kes on need inimesed, kellel on vastused? Teie kliendid.

Testi, testi ja veelkord testi

Tooted, disain, allahindlused, lingid, sotsiaalmeedia sisu... testige kõike ja tehke seda pidevalt. A/B-testimine aitab teil turundussuhtluses näha, millised sõnumid konversiooni kõige rohkem parandavad. Ärge unustage kuulata oma kliente. Lugege nende arvustusi ja kommentaare oma sotsiaalmeediakanalites ning küsige pärast müüki aktiivselt nende tagasisidet. See teave on teie ettevõtte täiustamise võti. Töö ei lõpe eales!

Lõpetuseks...

...muutke DHL-i loodud Discover oma e-kaubanduse nõuannete, artiklite ja ülevaadete peamiseks allikaks. Globaalse logistikaettevõttena aitame iga päev sadadel tuhandetel e-kaubandusega tegelevatel ettevõtetel täita klientidele antud lubadusi. Kas sinu ettevõte on järgmine?

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid