Maailma kiireim töövahendusäpp Treamer lahendab ettevõtete tööjõuprobleeme
„Ettevõtted saavad meie platvormi kasutades ligipääsu kohalikele tööotsijatele ja töötajad saavad kiirelt parima paindliku tööotsa," ütleb Treamer Eesti juht Mihkel Rembel. Treamer lahendab ettevõtete lühiajalist tööjõupuudust. „Ettevõttel pole vaja personaliressursi ajutise probleemi korral käibest ja kasumist loobuda, sest saame neid sobiva asendustöötaja leidmisel aidata," lubab Rembel.
Tööampsajad pole üksnes arvutitega diginomaadid, kel projektipõhine töörütm, lühema- või pikemaajalisi tööampse teevad tegelikult väga paljud erinevates valdkondades tegutsevad inimesed. Aga kuidas ettevõte need inimesed vajadusel leiab ja mismoodi olla kindel, et nad on ka kvaliteetne tööjõud? Siinkohal tulebki tööampsaja teenust vajavale ettevõttele abiks tööampsajatest ülevaadet omav Treamer. „Meil on andmebaas inimestest, kel on nii konkreetsed oskused kui ka võime kiiresti ümber orienteeruda ja erinevate tööülesannetega sujuvalt kohaneda."
Kuidas kohtuvad tööampsaja ja ettevõte?
Mihkel Rembel selgitab, et Treamer on platvorm. „Pakume tehnoloogiat, kus on esindatud nii pakkumine kui ka nõudlus. Maksev klient on tööd pakkuv ettevõte. Ettevõte paneb pakkumise üles, Treamer leiab sobiva inimese ja tööampsaja ajutiste ülesannetega kurssiviimine ning kiirkoolitus jääb tööandjale. „Treamer aitab igati kaasa sellele, et töötaja esialgne koolitus ehk onboarding oleks võimalikult lühike, 15-30 minutit. Meie poolt on inimene, kes annab edasi ettevõtte vajadused ja ootused ning valmistab tööampsaja nii palju ette, et kohapealne tööülesannete selgekssaamine oleks maksimaalselt sujuv."
Treameri klienditeenindus on mõlema poole suhtes pühendunud, kaardistades samasuguse põhjalikkusega nii tööampsajaid kui ka ettevõtete vajadusi. „Inimestega tegelemine pole siiski nii lihtne, et üksnes platvormi loomisest piisaks," teab Treameri käivitaja. „Inimfaktor eeldab alati ka suhtlemist, seega on kommunikatsioon kõikide osalistega väga oluline. Keegi ei jää üksi ja kõik küsimused saavad vastatud."
Praegu tegutseb Treamer Soomes ja Eestis. „Soomes suudame tööampse täita juba minutitega, koos kõikide vormistamisega läheb töötaja leidmiseks ja kinnitamiseks umbes tund," on Rembel saavutatuga rahul. „Mida kvaliteetsem ja kogenum tööampsaja, seda rohkem teda tööle kutsutakse ja usaldusväärsuse ja professionaalsuse krediit toimib ka teises suunas - on ettevõtteid, kelle pakutavaid kohti tahetakse ampsajate hulgas rohkem. Näeme, et personali vaatest on ettevõtte bränding ülioluline. Näiteks kui sama sektori kliendid panevad sarnastel tingimustel tööampsud üles, siis ühele pakkumisele võib kandideerida kümme korda rohkem inimesi kui teisele."
Rembel on täheldanud, et töötajad on ettevõtte kuvandist väga teadlikud. „Võib öelda, et tööandjatel tuleb pingutada, et meie parimad tööampsajad just neid valiksid." Siinkohal on Treamer tööandjatele brändingut tehes igati abiks, jagades nõuandeid, kuidas ettevõtet tööampsajatele atraktiivsemaks muuta. „Aitame vajadusel ettevõtjal läbi mõelda, kas teatud asjade tegemiseks on üldse täiskohaga töötajat tarvis. Reeglina on nii, et kui teha protsessis paar muudatust ja valida hoopis positsiooni täimine, milleks omakorda kasutada tööampsajaid, vabaneb ettevõte ka fikseeritud kuludest."
Inimesed on suurim väärtus
Tööampsajaid kutsutakse ettevõttes treameriteks. „Nemad on meie suurim väärtus. Oleme kogu kandideerimise protsessi neile väga mugavaks teinud ja hoolitseme treamerite eest igati. Näiteks maksame tehtud töö eest palka iga nädal. Ampsajatele meeldib raha kiiresti kätte saada ja seda me neile ka võimaldame. Head ampsajad ja head tööandjad leiavad läbi meie platvormi üksteist kiiresti," lubab Rembel.