Eesti Energia müüs 2021. aastal jaeturul 8,6 teravatt-tundi elektrit ehk veerandi võrra rohkem kui 2020. aastal. Soomes, Lätis, Leedus ja Poolas moodustas müük kokku üle 4,4 teravatt-tunni (52%) ning Eestis ligi 4,2 teravatt-tundi (48%).

Eesti Energia juhatuse liikme Agnes Roosi sõnul on Enefiti tootemärk väljaspool Eestit juba väga tuntud ning ettevõte on edukalt võitnud ka lähinaabrite südamed.

„Oleme viimaste aastate jooksul enda turuosa märkimisväärselt kasvatanud. Eristume konkurentidest väga tugeva väärtuspakkumisega. Usaldusväärse elektrimüüjana austame oma lepingukohustusi ning fikseeritud hinnaga lepinguid ühepoolselt kunagi ei muuda. Eesti ja teiste turgude kliendid peavad sellest väga lugu," selgitas Roos.

Roosi sõnul seisab ettevõttel Leedus ees suur väljakutse, sest 2023. aastal - kümme aastat hiljem kui Eestis - avaneb Leedu elektriturg lõplikult ning kõigil koduklientidel tuleb elektrimüüja valida.

„Näeme, et meil on oluline eelis nii hinna kui sisu poolest. Leedu sõltub olulisel määral elektriimpordist ning kohalik elekter on inimestele suure väärtusega. Meil on, mida pakkuda: Enefit Greeni tuuleparkides toodetud taastuvenergia, millega on võimalik elektrihind kuni kuueks aastaks fikseerida. Nii pikaks ajaks kindlustatud elektrihind on tänases teadmatust täis maailmas unikaalne lahendus," märkis Roos.

Roosi sõnul on Eesti Energia ülesanne olla kõigil koduturgudel rohepöörde võimaldaja ning aidata klientidel teekonda enda väiksema keskkonnajalajälje suunas planeerida ja ellu viia. Selleks on pakkuda mitmekülgseid energialahendusi, alates päikesepaneelidest kuni elektriautode laadimislahendusteni.

Eesti Energia müüb klientidele energiat ja energialahendusi Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Soomes. Ettevõte tegutseb Lätis Enefit brändi all juba 2006. aastast ja Leedus 2007. aastast. 2019. aastal alustas ettevõte elektrimüüki Läti koduklientidele ja 2020. aastal Leedu koduklientidele.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid