"IKEA avab selle aasta varasügisel oma esimese suure kaupluse Tallinna lähistel. Seetõttu alustasime massvärbamisega, mille käigus soovime leida töötajad erinevatele ametikohtadele nii müügi-, logistika-, klienditeenindus- kui ka toiduosakondadesse," lausus IKEA Eesti inimeste ja kultuuri juht Inga Keres.

"Meie visioon on luua parem igapäevaelu paljude jaoks, alustades enda töötajatest. IKEA üle 75-aastase ajaloo jooksul on välja kujunenud tugev töökultuur, mis võimaldab meil pakkuda töökohti, kus kõik tunnevad end olulise ja hinnatuna. Kõik meie töötajad on võrdsed ning olenemata ametikohast kehtivad kõikidele samad rahalised ja mitterahalised hüved. Näiteks kui ettevõte saavutab seatud eesmärgid, makstakse preemiat kõikidele töötajatele – logistikameeskonnast kontoritöötajate ning koristusmeeskonnani," selgitas Keres.

Väärtuspõhine värbamine

IKEA Tallinna kauplus on veel ehitusjärgus, mistõttu loodi T1 keskusesse eraldi värbamiskontor.

"IKEA värbamine erineb sellest, mida kandidaadid tööle kandideerimisel tavaliselt kogevad. Üldjuhul vaatavad tööandjad esimese asjana potentsiaalse töötaja oskusi, pädevusi ja eelnevat kogemust. IKEAs teeme asju teistmoodi. Esimene asi, mida meie värbajad otsivad, on sobiv mõtteviis ja väärtused, nagu vastutus, keskkonnateadlikkus, ühtekuuluvus ja kirg kodusisustamise vastu," ütles IKEA Eesti inimeste ja kultuuri juht.

Värbamistegevused üle Tallinna

Massvärbamisega paralleelselt alustas Rootsi mööblifirma ka laiaulatusliku värbamiskampaaniaga, mille üheks osaks on kuni 200st IKEA toolist koosnev väljapanek Tallinna eri paikades.

"Toolid sümboliseerivad iga uut töötajat, keda erinevatele ametikohtadele värbame. IKEAs toimetame põhimõttel, et kõik on olulised, kõik töökohad on võrdselt tähtsad ning iga inimest hinnatakse ja väärtustatakse. Sõnumiga "Sobime sulle" tahame julgustada Eesti elanikke IKEA meeskonnaga liituma," sõnas Keres.