Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak tõi välja, et märtsis mõjutasid jaekaubanduse müügitulu kasvu enim tööstuskaupade kauplused, kus müük suurenes aastaga 33%. „Tööstuskaupade kaupluste müügitulu kiirele kasvule avaldas mõju see, et möödunud aasta märtsis olid kaubanduskeskused koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu suletud,“ selgitas Pihlak.

Tööstuskaupade kauplustest enim ehk 87% suurenes müügitulu tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes. Müügitulu suurenes veel 56% muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade ja muuga, 55% muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), 43% kasutatud kaupade kauplustes, kioskites, turgudel ja otsemüügil, 29% majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes ning 9% apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes. Kui möödunud aasta märtsis osteti tunduvalt rohkem internetikauplustest, siis seekord vähenes posti või interneti teel kaupu müüvate kauplusete müügitulu 13%.

Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 1% ning mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu 22%.

Veebruariga võrreldes suurenes märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu 25%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes müük eelmise kuuga võrreldes 7%.
2022. aasta kolme kuuga (jaanuar – märts) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10%.