Saint-Gobain: Eesti reklaamigu end rohkem
Imauven lisas, et Eestis on oskuslikku tööjõudu kõikidel tasemetel ning peale selle on inimesed avatud hingega ja avatud uutele ideedele. Saint-Gobaini turundusdirektor Stefan Andersson räägib, et firma tuli Eestisse, sest Eesti on moodne riik, hea majanduskasvu ja noorte hästiharitud dünaamiliste meeskondadega. „Muuhulgas on ka Eestis väga vähe bürokraatiat, sellele tuleks rohkem tähelepanu võita.”
Ka Imauven leidis, et Eesti saaks end maailmale paremini reklaamida küll. Andersson lisas, et kui ta esimest korda Eestisse tuli, arvas, et tuleb Ida-Euroopa riiki. “Aga ma leidsin, et tegu on väga lääneliku maaga, mis puudutab elustandardit ja ehitusstandardit.”
Saint-Gobaini siinsed kaubamärgid on Saint-Gobain Sekurit, Balti Klaas, Isover ja Autover-Autoklaas.