“Ettevõtte juhina on minu meeleolu kõiksugu sooduskampaaniate puhul vilets,” rääkis ASi Lukoil Tanklad juhatuse esimees Vaido Virro. “Marginaalid on niigi allpool arvestust, lisaks kampaaniahindadele on ju veel postihindadest allpool olevad hinnad suurklientide jaoks.” Samas kinnitas Virro, et Lukoil Tanklad on teinud ja teevad ka edaspidi sooduskampaaniad kaasa.

Väidet, et kütusemüüjate marginaalid on sooduskampaaniate ajal kriitiliselt madalad, kinnitas ka Statoil Eesti turundusjuht Hede Kerstin Luik. “Oluline on siis, kes tegutseb efektiivsemalt, suudab püsikulusid kontrolli all hoida,” rääkis ta. “Marginaalid on olnud ja on jätkuvalt madalad ning neis tingimustes konkureerimine on iga firma vabatahtlik otsus.”

Vastandina Virro ja Luige väitele sisuliselt olematutest marginaalidest näeb Neste Eesti jaemüügijuht Artur Praun plussis olekut. “Oleme plusspoolel ka pärast amortisatsiooni mahaarvamist ja ei kauple kahjumiga ka sooduskampaaniate ajal,” lausus ta.

Neljapäeva hommikul langetas Neste seoses teist nädalat toimuva sooduskampaaniaga oma automaattanklates bensiini Futura 95 liitri hinda 35 sendi võrra, hinnalangusest automaattanklaketis Uno X teatas ka Hydro Texaco. Sooduskampaaniaga läks kaasa ka Statoil.