Keskmiselt 1,5-millimeetrise mustrisügavusega rehvide puhul ei too minimaalsele jääksügavusele poolteise millimeetri lisamine Järvekülje arvates erilist efekti, kirjutab Sakala.

«Paberi peal arvutades annab uus piirmäär ehk tõesti lühema pidurdusteekonna ja parema haakumise, aga tegelikult oleneb palju sellest, kuidas bussijuht sõidab,» ütles Järvekülg. Devori Reiside bussidel on rehvid, millega võib sõita aasta ringi.

Järgmise aasta sügisest hakkab liiklusohutuse suurendamiseks kehtima nõue, et liinibusside rehvide mustri jääksügavus peab senise 1,6 millimeetri asemel olema 3 millimeetrit.

Aktsiaseltsi Mulgi Reisid juhataja Madis Lepp arvab, et uus jääksügavuse nõue muudab bussisõidu ohutumaks.