„Seni paljusid ID-kaardi ja mobiil-ID kasutajaid häirinud püsiparooli küsimine kaob ära. Edaspidi küsitakse püsiparooli ainult koodikaardiga sisselogijatelt,” ütles Hansapanga jaepanganduse juht Margus Rink panga pressiteenistuse vahendusel.

Teise uuendusena lisas saab netipangas tutvuda panga pakutavate toodetega. „Kui seni pidid otsima pangatoodete kohta käivat infot ühest veebist ja tegema pangatoiminguid teises veebi keskkonnas, siis nüüd on kõik eraklientidele vajalik koondatud ühte kohta aadressile www.hansa.ee. See on täiesti uudne lähenemine, millist ei ole meie teada maailmas seni kasutanud ükski universaalpank,” rääkis Rink.

Uus netipank on panga hinnangul senisest kasutajasõbralikum ja mugavam. „Kui seni pidi näiteks krediitkaardi seisu kontrollimiseks minema alajaotusse ülevaated, uue kaardi taotlemiseks alajaotusesse taotlused ja kaardi kohta sai infot jaotusest lepingud, siis nüüd kasutame toodetepõhist lähenemist. See tähendab, et kõik krediitkaarti puudutav tooteinfo, ülevaated ning tehingud on kaustajale mugavalt kättesaadav alajaotuse krediitkaardid alt,” tutvustas Rink.

Netipangast leiab eraldi keskkonna annetuste tegemiseks. „Tegu on Eestis uue algatusega. Koostöös Heateo Sihtasutusega koondame sellele lehele elujõulised heategevusprojektid, mille seast saavad panga kasutajad valida endale meelepärase ja seda sobiva summaga toetada,” selgitas Rink.
Uue keskkonnaga harjumiseks riputab Hansapank netipanka üles mitmeid tutvustavaid videoid.

Senine hanza.net jääb kasutajatele paralleelselt uue netipangaga avatuks paariks kuuks. Esialgu uueneb täielikult vaid erakliendi internetipank, äriklientide jaoks valmib uus netipank täies mahus 2008. aasta lõpuks.

Hansapank tegi hiljuti uuenduse, mille kohaselt peab ka ID-kaardiga või mobiil-ID-ga sisse loginud klient maksed digiallkirjastama, mis teeb keskkonna turvalisemaks. Seni kinnitasid makseid ainult PIN-kalkulaatori ja koodikaardi kasutajad.