"Uuringute kohaselt vaatab vaatab tarbija poes kõigepealt pakendit (on see plekkpurk, klaas- või plastpudel). Tähtsuselt teisel kohal on valik õlle tüübi vahel. Kolmas valiku mõjutaja on õlle kangus. Hind on neljandal kohal. Alles viiendal kohal on tähtsuselt bränd ehk see, mille kallal turundajad kõvasti vaeva näevad. Päritolumaa ehk riik, kus õlu toodetud on, on viimasel kohal," sõnas Ärm.

"Saku Õlletehasel on tihedas konkurentsisituatsioonis mitmeid väljakutseid – müügimahud, turuosa, uudsete toodete osakaal, speed-to-market jne. Samuti tegeletakse Eesti õllekultuuri hoidmise ja arendamisega, õlleportfelli värske ja huvitavana hoidmisega. Eestimaisus on kõigile tootjatele omane, kuigi Saku kuulub taanlastele, A. Le Coq soomlastele ja Viru õlu hollandlastele," lisas Ärm.

"Samuti on väljakutseks alkoholiaktsiis, mis just tõusis ja on praegu Eestis üle 28 eurosendi liitri kohta. Euroopa kõrgeim alkoholiaktsiis on aga naaberriigis Soomes - 1,3 eurot liitri kohta," mainis turundusjuht.

"Private label moodustab praegu umbkaudu 10% õlleturust ja selle kasvutrend on mõistlik. Kaupmehed toimetavad oma private label toodete ja nende hinnapoliitikaga õllekategoorias täna küllaltki targalt,” kinnitas Ärm