"Eesti toidu- ja esmatarbekaupade kaupade jaeturul valitseb väga tihe konkurents. Käesoleva aasta esimeses kvartalis moodustas viie suurema jaegrupi osa kogu toidu- ja esmatarbekauba turust 82,2 protsenti ja kettide turuosade vahed on väikesed," ütles Kusmin.

Kuna ostujõud kiiresti ei kasva, aga kõigil suurematel ettevõttetel on soov areneda, siis püütaksegi Kusmini sõnul omavahel turgu ringi jagada.

"Suuremate kaupluseformaatide jaoks on head uut asukohta keerukam leida. Selver on tugev ettevõte ja kindlasti on nad oma arengusuunad põhjalikult läbi mõelnud," sõnas Kusmin.

"ETK Grupp keskendub sel aastal nii oma olemasolevate poodide renoveerimisele kui ka laiendustele, aga avame ka uusi poode. Kindlasti püüame oma turuliidri positsiooni sel aastal hoida."

ETK Grupi kõige kiiremini kasvav kauplusebränd on Konsum 74 kauplusega ning septembri alguses on plaanis avada Tallinnas Viljandi mnt 41a Raudalu Konsum.

Seni vaid super- ja hüpermarketite turul tegutsenud Selver teatas täna, et plaanib lähiaastatel avada mitmeid väikekauplusi erinevates linnades.
Esimene Koduselver avatakse Tallinna ja Laagri piiril Pääskülas detsembri alguses.