Robbie Williamsi kontserti toetas EAS 250 000 euroga, kuhu lisandus käibemaks. Tallinn pani õla alla 90 000 euroga.

„Mina olen veendunud, et see on hästi kasutatud raha. Selle raha eest sa saaksid osta välireklaami „Welcome to Estonia" näiteks Soome tänavatele, aga see upub sinna ära. Loomulikult on Eesti mõistes raha suur, maailma mõistes olid need summad aga pisikesed. Robbie ei teinud seda raha pärast. See, et osa kuludest kaeti, oli ehk lisaargument, et kontsert Eestis filmida, aga mitte peamine põhjus," ütles Rebane.

Rebase sõnul algas kõik juunikuise sotsiaalmeedia kampaaniaga Robbie Williamsi Facebookilehe, kodulehe ja otsepostituste kaudu. Lisaks olid kaasatud Twitter ning YouTube. „Me saime umbes 5 miljonit inimest kätte kümmekond korda. Tema veebileht ja Facebook olid vahepeal puhtalt Tallinna ja Eesti promod, me panime üles EASi ja Tallinna linna videod. Sõnad „Tallinn" ja „Eesti" käisid ainuüksi avalehelt seitse korda läbi. Seda ei ole võimalik raha eest osta," ütles Rebane.

Lisaks tehti kontserdi otseülekanne 900 kinosse üle Euroopa, järgmisest nädalast tuleb see kinodesse ka järelvaadatavate seanssidena. 12. ja 15. septembril vaadatakse seda näiteks väga paljudes Austraalia kinodes. Rebasele on saatnud sõnumeid välismaal elavad sõbrad, üks neist käis näiteks Pariisi kinos Tallinna lauluväljakul toimunud kontserti kaemas.

Järgmisel kevadel antakse välja kontserdi DVD, pealkirjaks „Robbie Williams, Live in Tallinn". Televersioon antakse välja aga juba käesoleva aasta septembris. Jõuludeks tuleb dokumentaalfilm. „Kui kõik see kokku panna, siis umbes 30-40 miljonit inimest üle maailma vaatab seda kontserti," ütles ta Kuku raadio saates.

Kuua saadet siit.