Rünnakuid enda vastu ta tõsiselt ei võta. „Inimeste toetus annab mulle jõudu ja julgust jätkata,” kinnitas Parts Ärilehele. Ta tunnistab, et ainult nn jobu-skandaal on eksimus, sest ta ei uskunud, et maailmakuulsa lehe kaasautor omavahelist taustaintervjuud kasutab.

Minister Parts, kas pärast Elroni skandaalset algust, juhtimiskriisi EAS-is, valitsuse seisukoha eiramist LNG teemal, rääkimata jobu-skandaalist, oleks aeg tagasi astuda?

Miks? Esmalt me peaks andma hinnangu su loetelule ja vaatama, mis seisud on tegelikud. Su loetelu on hüsteeriline. Mulle läheb korda riik, kus me elame, ja ma ei taha kõrvalt vaadata, kui riik ei arene nii, nagu peaks. Võtame Elroni. Oli ju ammu teada, et samamoodi rongiliiklust Eestis jätkata ei saa. Sellel tegevusel ei olnud perspektiivi. Raudtee infrastruktuur lagunes. Probleemid olid Haapsaluga, Viljandiga, Tallinna–Tartu trassi sõidukiirus oli liiga väike. Ajal, mil Eestis hoogustus linnastumine, ei olnud enam võimalik paljude linnade vahel liikuda või selle perspektiiv kogu aeg nõrgenes. Raudteeliikluses oli palju probleeme ja nüüd me võime öelda, et oleme sõitjatele andnud kindluse ja tuleviku.

Edasi lugedes saab teada, kui suurena Parts rahvausaldust näeb.