Margisõbrad ostavad tühise osa Eesti markidest
Filatelistidele ehk margikogujatele meeldivad margid, kuid Omniva müüginumbrites see eriti ei kajastu.
Tänavu esimesel poolaastal on vaid 2,7% markide müügist seotud filateeliaga, ütles Omviva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma. Koguseliselt on markide müük aastaga vähenenud 15%.
Filateeliatoodete poolaasta käive vähenes aastaga 12%, 200 000 eurole.
Esimesel poolaastal moodustas markide müük Omniva käibest 6,2% ja ärituludest 7%.
Siseriiklike kirjade saatmine vähenes 16%. Kirjateenusest ligi 86% moodustasid ettevõtete ja asutuste poolt saadetavad arved ja teatised. Universaalse siseriikliku kirjateenuse maht vähenes tänavu kuue kuuga 18% ning teenuse tulud moodustasid 2,6% Omniva ärituludest.
Omniva äritulud kasvasid aastaga 19%, 34 miljonile eurole ja puhaskasumiks kujunes 800 000 eurot. Kasvu näitasid pakiteenused.