Internetikaupmees teatas kavast langetada toidukaupade hindu samal päeval kui teatas 13,7 miljardi dollarilisest Whole Foods Marketi ülevõtmisest.

See kukutas eile teiste jaekaupmeeste nagu Krogeri, Costco Wholesale ja Wal-Marti aktsiaid.

Amazon hakkab ka müüma oma veebis Whole Foodsi poeketi kaupu ja avab Amazoni kaupade kättesaamispunktid osades poodide asukohtades, kirjutab Bloomberg.

Hinnalangetused võivad tuua uusi ostlejaid huvi pärast ostma ja paneb seni vaid füüsilistes poodides kaupmehed valiku ette. Kas nad järgivad eeskuju ja nende marginaalid tõmbuvad kokku või jätkavad nagu seni ja riskivad müügi kaotusega poodides.

„Hinnamuudatused kogu sortimendis pole enamus jaekaupmeestele lihtne protsess,“ ütles konsultatsioonifirma A.T. Kearney partner Greg Portell. „See võtab aega ja nõuab tööjõudu. Amazon.com viib viib dünaamilise hinnakujunduse tasemele, millega peavad kaasa tulema kõik, kes tahavad müüa toidukaupa. See segab ringi sektori toimimise.“

Amazoni huvitavad vähem kasumiootused, kuna lähtub tehnoloogiamaailma väärtushinnangust, et kasv on kõige tähtsam.

Whole Foods, kus vähemalt aasta avatud olnud poodide müük on vähenenud juba kaheksa kvartalit järjest, lõi uue poeformaadi 365, mis pakub noorematele ja hinnatundlikumatele ostjatele odavamaid kaupu.