Maxima tegevjuht Marko Põder selgitas, et kuna tarbijad arvestavad ostude juures üha enam mugavust ja aja kokkuhoidu, tuleb ka kaupmehel sellele reageerida ja tegevustes turu vajadustele keskenduda. „Mugavuspoe kontseptisoon, mida meie vanalinnas avatav kauplus esindaks, on loogiline samm turuga kaasas käimisest," kinnitas ta. Põdra sõnul saavad kliendid mugavuspoest toitu kaasa haarata ehk siis valikus oleks fookuses food-to-go ehk teel olles tarbitav toit.

Kaubanduskettidel on raske töötajaid leida ning Maximal on tõsiseks probleemiks olnud teenindajate keeleoskus. Kuidas linna tuiksoonel ning turistide liikumistrajektooril olevas kaupluses, mis eeldab väga kõrget teenindustaset, sobivat personali leida?
Põdra sõnul saab avatavas kaupluses põhirõhk olema iseteenindusel.

Küsimusele kas linna esindustänaval maksejõuliste ning kõrgete ootustega klientide teenindamiseks avatav kauplus on Maximale imagoliselt oluline, vastas Põder: „vanalinnas kaupluse avamine ja selle asukoht on meie jaoks imagoliselt täpselt sama oluline nagu kõik meie olemasolevad 80 kauplust oma asukohaga seda on“.