Taeva Pesamuna on Kuldmuna noortekonkurss, kus saavad oma reklaamimuskleid võrrelda kuni 26-aastased (k.a) loojad. Kaks kõige teravamat persooni ehk Taeva Pesamuna võitjad sõidavad Prantsusmaale rahvusvahelisele loovusfestivalile Cannes Lions, mille tarvis paneb pääsmed festivalile, lennupiletid ja majutuse võitjatele välja Taevas Ogilvy.

Noortekonkurssi korraldava Turundajate Liidu tegevjuht Signe Kõiv ütles, et tänavune lähteülesanne saab olema sotsiaalsel teemal ning selle koostab Taevas Ogilvy. "Kuldmuna 2019 keskseks teemaks on noored, meie tulevik, kelle jaoks saab Taeva Pesamuna loovkonkurss oma lähteülesandega olema tõenäoliselt innustavam kui kunagi varem," ütles ta.

Noortekonkursil osalustasu puudub, seega saab osa võtta täiesti tasuta. Võistlemiseks on vaja leida tiim, kuhu kuulub minimaalselt 2 inimest, osalejate ülempiir ei ole määratletud. Konkursi lähteülesanne saadetakse registreerunud meeskondadele 27. veebruaril kell 10.00 e-posti teel.

Pärast lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandi esitamiseks, mille tähtaeg on 1. märtsil kell 10.00. Määratud tähtajaks peavad kõik meeskonnad esitama pdf-formaadis esitluse, lisades sellele vajaduse korral muid materjale (fotod, klipid jms). Kuni kolm paremat meeskonda esitavad oma tööd 12. märtsil žüriile eesti keeles elava esitlusena. Välja antakse üks auhind: Taeva Pesamuna 2019. Andekaid osalejaid ootavad lisaüllatused Taevalt ja partneritelt, žüriil on õigus välja anda ka eripreemiaid. Noortekonkursi tulemused tehakse teatavaks ja auhinnad antakse üle Kuldmuna galaõhtul 15. märtsil Kultuurikatlas.

Meeskondadel tuleb ennast registreerida hiljemalt 25. veebruaril (kell 23.59) siin.