"Nende inimeste osas, kes jäävad tööta Ahtmes, oleme me juba suhelnud teiste Ida-Viru ettevõtetega ja nad saavad tööd teistes ettevõtetes. Tallinna töötajatega ei näe ma üldse mingit probleemi - meil on sektoris suur tööjõu puudus ehk vaja on nii töölisi, insenere kui ka tootmisjuhte," rääkis Rannala Vikerraadio saates Uudis+.

Lisaks Eestis tootmise lõpetamine koondab Baltika näiteks Montoni, Mosaivi ja Bastioni brändid Montoni nime alla.

Rannala sõnul on Baltika oma brände jõuliselt arendanud ja nende brändide portfell on olnud siiani väga suur.

Rannala peab ka õigeks, et Baltika otsustas säilitada oma premium-brändid ehk Baltmani ja Ivo Nikkolo. "Neile võiks isegi veelgi enam panustada. On ju Baltika olnud alati keerukamate ja nõudlikumate rõivaste tootja ja disainifirma."

Rannala tunnistas, et Baltika on Eesti moedisaineritele olnud põhiline tiibade sirutamise koht läbi aastakümnete. "Ja inimesed, kes on Baltikast tuule tiibadesse saanud, tegelevad nüüd oma brändide arendamisega. See pole toonud ettevõttele küll otsest rahalist kasu, aga on olnud väga kasulik ühiskondlik - toetab ju Baltika näiteks EKA moeeriala."