Suurbritannias Glasgowst Southamptonisse teel olnud Nordica lennuk oli laupäeval sunnitud tagasi pöörduma pärast lennu ajal tekkinud tehniline rike. Tegemist oli Flybe lennuga, mida opereeris Nordica, kirjutab Daily Star.

Üks reisija postitas Twitterisse foto Nordica lennukist ja kirjutas juurde, et tegemist oli tema jaoks ilmselt kõige hullema lennuga. Reisija sõnul oli probleem olnud lennuki mootoriga.



Flybe pressiesindaja ütles, et lennuk maandus turvaliselt Glasgow lennujaamas ja piloot järgis tavaprotseduuri ning maandumine möödus igasuguste intsidentideta.

Täna laskus Prantsusmaale Nice'i teel olnud Nordica lennuk Läti kohal 12 kilomeetri kõrguselt kiiresti 2,6 kilomeetri kõrgusele ja pöördus tagasi Tallinna. Lennukis kukkusid laest alla ka reisijate hapnikumaskid, mis koos järsu laskumisega mõjus paljudele reisijatele väga ehmatavalt. Maandumine Tallinnas kulges tavapäraselt ja reisijad väljusid lennukist samuti nagu tavaliselt. Mis rikke põhjustas, ei ole esialgu teada.

4. juunil tegi Nordica lennuk hädamaandumise Tallinna lennujaamas. Kiievist saabunud lennukil oli õhku tõustes rehv purunenud.

Keegi pardal olnud 31 reisijast ja 5 meeskonnaliikmest viga ei saanud. Nordica pressiesindaja Toomas Uibo ütles, et lend pidigi Tallinnas maanduma, kuid päästjad olid valmis ka selleks, et lennuki maandudes ei lähe kõik plaanipäraselt.

16. juunil pidi Tallinnast Viini suundunud Nordica lennuk Riia kohal otsa tagasi pöörama, kuna lennukil avastati tehniline rike. Reisijatele rike ohtu ei kujutanud.

Möödunud nädalal teatas Nordica, et ümberkorralduste tulemusel peatatakse oktoobri lõpust lendamine viiel kahjumlikul liinil kuni konkurentsiolukorra paranemiseni ning jätkatakse lende Tallinnast Stockholmi, Brüsselisse ja Varssavisse, mida teenindab alates 1. juulist LOT. Sulgemisele lähevad Kopenhaageni, Vilniuse, Viini, Kiievi ja Trondheimi liinid,

Lisaks lennuliinide sulgemisele loobub Nordica edaspidi oma kliendibaasi teenindusega ja piletimüügiga seonduvast, need funktsioonid antakse üle Poola lennufirmale LOT.