Kasvuhäkkimine, mis on juba levinud B2C sektoris, on vaikselt aga kindlalt jõudmas ka ärilt-ärile teenuste valdkonda. Lihtsustades tähendab see suure hulga õigete klientide tabamist lühikese aja jookusul õige infoga õiges kohas läbi nutikate internetilahenduste. Laineharjal püsimine ja kliendi õnnelikuna hoidmine tähendab teenustepakkujale vajadust olla klientidele kättesaadav 24/7. Sest vastavalt Google Analyticsi jt internetiliiklust mõõtvate abivahendite abil paljastunud infole, otsivad paljud juhid just hilisel töövälisel ajal vastuseid oma finants, õiguse, tervise või personalijuhtimise valdkonna muredele. Kes öösel kliendi jaoks ukse kinni hoiab, võib hommikul täheldada tema ülehüppamist konkurendi juurde. Kuidas seda delikaatset probleemi siis lahendada!?

Tanja Piha sõnul on mitmes riigis tegutsev Fondia pikalt uurinud oma klientide ostukäitumist ja jõudnud järeldusele, et juriste siiski öösel tööle ei panda. Küll aga on klientide vajadusi ja muresid ette nähes täidetud firma veeb erinevate temaatiliste juhiste ja võimalusega olulist infot endale ka öösel alla laadida. Piha möönab, et see on hetkel parim viis, kuidas hoida õnnelikud nii juristid kui kliendid. Kuid tulevikus pole välistatud ka erinevate tehisintelligentsil töötavate robotite kaasamine.

Huvitava võimalusena pakub Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits välja, et aeg-ajalt võiks B2B firmad oma töötajaid komandeerida nn välikontori tingimustes mõneks nädalaks tööle teise vööndiaega. Näiteks Kariibimere saartele. Seal saaks juristid rahus teha tööd päeval üle interneti, aga olla samal ajal kättesaadavad meie vööndi klientidele öösel.