Ärileht uuris CarDropi meeskonnalt, kuidas on läinud nende teenuse arendamine ja millisena nähakse ennast tulevikus.

Kuhu olete jõudnud teenuse arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Arendame hetkel platvormi esmast versiooni.

Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Suurimaks saavutuseks on kokkulepped kahe Eesti populaarseima automargi
Škoda ja Toyota esindusega teenuse osutamiseks.

Mis on olnud kõige suuremad tagasilöögid ideede teostamisel?

Kuna teenus pole veel turule jõudnud, pole me õnneks tagasilööke veel saanud. Nagu kõikidel idufirmadelgi on alati suurimaks takistuseks rahapuudus.

Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Enne kui teenuse arendamisega lõpuni minna tuleb viimse detailini võimalikud juhtumid läbi mõelda, et ennetada vigu või puudujääke arenduses.

Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?

Aasta pärast loodame, et teenus on testitud ja tõestanud oma skaleeritavuse. Kui teenus on Eestis hästi tööle hakanud saame laieneda ka mujale Euroopasse.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP 30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Ajujahi TOP 30 seast tooks esile Helpific platvormi, mis viib kokku abivajajad ja abipakkujad. Kuna rahvastik vananeb, siis on Helpific lisaks äriliselt õigel teel – teenuse kasutajate sihtgrupp aina kasvab tulevikus. Erivajadustega inimeste mured jäävad tihti tähelepanuta. Terve inimene ei kujuta ettegi, et kellegi jaoks võib olla suur probleem see, kust leida inimene, kes aitaks riietuda või poes käia. Soovin neile palju edu!