Meeskondade lühiesitluste järel rääkis Eesti äriinglite võrgustiku ESTBAN eestvedaja Ivar Siimar ajujahtijatele rahastusvõimalustest ja investori ootustest alustavale ettevõttele.

Ivar Siimar pani ajujahtijatele südamele, et ettevõtte algusfaasis on oluline saadavat tagasisidet kriitiliselt hinnata ja mitte liigselt innustuda teoreetilisest huvist sinu toote või teenuse vastu. "Huvi on hea asi, aga kas inimene on valmis ka raha andma? Kui alustav ettevõtja suudab näidata, et reaalne klient - mitte sõber ega sugulane - on tema toote eest kasvõi sada eurot välja käinud, on see juba väga suur asi," ütles ta.

Siimari sõnul on investori huvi mõista, mille nimel meeskond tegutseb. "Investorid tahavad näha pikka visiooni ja samme, mis selle saavutamiseni viivad. Paberil olevatest plaanidest ja juhtimisstruktuuridest üksi on aga vähe kasu. Eelkõige on vaja aru saada, millesse meeskond ise usub," selgitas ta.
Eluringist on saanud rahu 

Meeskondade lühiesitlused näitasid, et kõik on liikunud mitu sammu edasi mitte ainult oma toote või teenuse arendamisel, vaid ka sellest rääkimisel ja selle vajalikkuse selgitamisel.

Tarmo Virki tuli Ajujahile meeskonnaga Eluring, ideega töötada välja vanurite tervist jälgiv ja vajadusel abi kutsuv käevõru. Idee on jäänud samaks, kuid ettevõtte nimeks on nüüd "Rahu", et paremini kajastada teenuse olemust - hingerahu teadmisest, et sinu lähedasega on kõik korras.

Vallo Visnapuu meeskonnast Timber Diameter selgitas puitmaterjali mõõtmiseks mõeldud nutiäpi toimimispõhimõtteid ja ütles, et potentsiaalseteks klientideks on kõik puidu käitlemise ahela lülid. Kuna puiduäris on mahud suured ja marginaalid väikesed, on iga protsent kadude vähendamisel oluline. Tema hinnangul võib rakenduse kasutamisest saadav kokkuhoid olla kuni sajakordne.

"Eesmärk on tuua arhitektuur majadesse, sest praegu seda tihti ei ole," võttis Martin McLean lühidalt kokku Katus.eu missiooni. "Oma kodu on suur investeering ja kui see kord juba on tehtud, kipuvad inimesed endale valetama, et tegu on hea majaga, isegi kui see nii ei ole," selgitas McLean. Katus.eu poolt pakutav lahendus on tuua kokku tüüpmajatootjad ja tunnustatud arhitektid, et veelahet tipparhitektuuri ja "keskmise majaostja" vahel vähendada.  

Eve Arm ütles, et meeskonna My Own Sheep lähenemine on personaalsem kui konkurentide poolt pakutavad virtuaalse kodulooma rentimise teenused. Vastavalt soovile saab klient valida kas tava- või eksklusiivse paketi. Esimesel juhul tuleb lemmikut jagada, eksklusiivse paketi puhul aga on lammas ainult ühe kliendi päralt. Esimese suure turuna näeb My Own Sheep Inglismaad, edasi vaadatakse Aasia poole.

Meeskond 3D Treatment Systems on seadnud eesmärgiks muuta massaažilaudade kontseptsiooni terves maailmas, et tüütu teraapiaprotseduur muutuks naudinguks. Uudse massaažilaua prototüüp peaks meeskonna eestvedaja Martin Tohti sõnul valmima märtsi alguseks.

Kei Karlson tiimist GoWorkAbit ütles oma meeskonda tutvustades, et nende töövahetuskeskkonna senine rekord on tööandjale kolme minutiga kuue inimese leidmine. Karlsoni sõnul on andmebaasis juba neli tuhat kasutajat ja ettevõtte arendamisega tegeleb täiskohaga kolm inimest.

LiveOnScreen tahab ühe asutaja Danoa Kampe sõnul tuua innovatsiooni ülikoolidest ja ettevõtetest välja peosaali ja panna inimesed erinevates klubides ja suisa erinevates riikides ühe ühe rütmi järgi tantsima.

Eeskätte kinnisvaramaakleritele suunatud fotoäpil tuginev teenus Photofing on asutaja Erik Suiti sõnade järgi analoogsetest teenustest odavam ja lihtsam kasutada. "Photofing aitab säästa raha fototuuride tegemiselt. Kuna selle abil saab potentsiaalne klient juba veebis kinnisvaraga tutvudes parema ülevaate, jäävad ära valedel ootustel tuginevad kohtumised," selgitas Suit.