Tippy valiti Eesti suurimal äriideede konkursil Ajujaht TOP 30 hulka. Ettevõtte peamiseks eesmärgiks on tõsta teeninduskvaliteedi taset võimaldades premeerida head teenindust ning jätta hõpsasti tagasisidet. Teenindaja saab eraldiseisva rakenduse kaudu näha tema personaalsele profiilile kogunenud jootraha ja tagasisidet.

Ärileht uuris Tippy meeskonnalt, kuidas on läinud rakenduse arendusprotsess ja millisena nähakse end tulevikus.

Kuhu olete jõudnud Tippy arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Tippy rakendus on hetkel pea tuhande kasutaja telefonis ning ligi sajas teeninduskohas Eestis.
Märtsist oleme tegemas aktiivset koostööd Kiida Teenindajat kampaaniaga võimaldades ainsa äpina klientidel kampaanias osaleda ning teenindusasutustele tagasisidet anda.

Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Tippy oli üks Vunk, Garage48 ja Startup Wise Guys-i korraldatud arendusvõistluse võitjateks, mille auhinna üheks osaks oli €10 000 suurune investeering Vunk-ilt.

Mis on olnud kõige suuremad tagasilöögid ideede teostamisel?

Meie tiim sai kokku Vunk-iI, Garage48 ja Startup Wise Guys-i korraldatud arendusvõistlusel augusti lõpus. Viimase seitsme kuu jooksul oleme pidanud samal ajal arendama toodet, õppima üksteist tundma ning läbima mitmeid start-up'idele mõeldud koolitusi.

Avastamisrõõm ja väljakutsed on meil senini käsikäes käinud. Erinevate turgude ja tootelahenduste puhul püüame esmalt selgeks saada, kas tegemist on õige suunaga. Statistika loomisel tuleb alustada nullist ning rohkelt on veedetud aega vaadeldes exceli tabeleid ja arutades selle üle, kas oleme mõõtnud õigeid numbreid ja teinud nendest korrektsed järeldused.

Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Oleme õppinud palju nende lühikeste kuude jooksul, kuid keeruline on välja tuua teistest selgelt eristuvamat või suuremat õppetundi.

Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?

Keskendumine mikromaksetele tähendab, et edukas olemiseks peab Tippy olema võimeline kaasama suure hulga kasutajaid. Selleks keskendume hetkel välisturgude analüüsile, leidmaks õiged sihtgrupid ning nendele sobivaimad turunduskanalid.

Esialgu oleme seadnud eesmärgiks, et aasta pärast oleks Tippy kasutusel nii Eestis kui ka mõnes teises Euroopa riigis.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Elame rohkelt kaasa meiega VUNK hackathonil osalenud tiimidele FeelingStream, MarinaAhoy ja Need2Park, kuid parimat nende seast valida ei oskaks.