Ärileht uuris Marina Ahoy meeskonnalt, kuidas on kulgenud nende reis tootearenduse merel ning kas majakad on valgustanud tulevikusuuna piisavalt selgelt.

Kuhu olete jõudnud Marina Ahoy arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Marina Ahoy jõuab kasutajateni aprillis. Alustame lihtsast sisse- ja välja registreerimisest sadamas, millele lisandub paari kuu jooksul mobiilimaksete ja kaikohtade broneerimise võimalus.

Mis on seni olnud teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Kahtlemata on selleks jõudmine Wärtsilä Marine Mastermind ettevõtluskonkursi 5 finalisti hulka. Konkursi võitja tehakse teatavaks 5.aprillil konverentsil Digital ship Kopenhaagenis.

Mis on olnud kõige suuremad takistused idee teostamisel?

Aeg ja raha.

Mis on olnud Teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Selleks, et kõht täis saada pole vaja kohe tervet KURKI, võib ka viilu kaupa sööma hakata.

Kus ja millisena näete oma toodet/teenust aasta pärast?

Aasta pärast kasutab Marina Ahoy-d vähemalt 1000 sadamat Euroopas ja Austraalias.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Meil on kaks lemmikut: FeelingStream, sest nende lahendus suurendab tõenäosust saada positiivne kliendikogemus ja Rally+, sest nende eesmärk on pakkuda turvalist rallielamust.