Flare Up-i näol on tegemist ettevõttega, mis pääses Eesti suurimal äriideede konkursil Ajujaht TOP 30 hulka. Ärileht uuris meeskonnalt, kus maal on Flare Up-i teavitusseadme arendus ja millisena näeb meeskond oma ettevõtet aasta pärast.

Kuhu olete jõudnud toote arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Hetkel on olemas mõned prototüüpide versioonid ja käivad ettevalmistused nii öelda tootmisküpse elektroonika koostamiseks. Arendatud on ka esialgne mobiiliäpp ja käimas on tarkvaraline testperiood, kus kogume andmeid, et tõsta seadme häirekindlust ja siluda ettetulevad pisivead.

Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Seni on silmapaistvamaks saavutuseks Ajujahi ideedevõistlusel 300 hulgast 30 hulka pääsemine ning ideest käegakatsutava prototüübini jõudmine.

Mis on olnud kõige suuremad tagasilöögid ideede teostamisel?

On olnud mitmeid tehnilist laadi väljakutseid. Näiteks oma tootedisaini loomisel avastasime, et juba valmis tehtud elektroonikale tuleb anda hoopis teine kuju. Raskusi on valmistanud sobilike koostööpartnerite leidmine, mis on üsna ajamahukas ja veidi keeruline olnud, kuid õnneks on kõik lõpuks sujunud. Takistuseks võib lugeda ka palgatöö ja muude tegemiste kõrvalt vajaliku aja leidmist Flare UP-­i teemadele pühendumiseks.

Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Mis täna on unistus võib homme saada tõelisuseks, aga see ei sünni iseenesest. Tuleb vaid tahta ja teha, võrdväärselt südamega tunda ja mõistusega mõelda.

Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?

Me usume, et aasta lõpuks on Flare UP jõudnud esimeste klientideni Eestis ja Euroopas.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Marina Ahoy ­ lahendab oma valdkonnas olulist probleemi, liiguvad kiirelt edasi ja neid võiks saata suur rahvusvaheline edu.