„Oleme turul tegutsenud viis aastat, ennast tõestanud ja juba nii mõndagi saavutanud,” selgitab Heisi IT tegevjuht Raul Raudsepp. „Soovime muidugi suuremaks kasvada. Kriis on vaja üle elada ja ees ootavad tööd tuleb hästi ära teha.”

Raudsepa sõnul on nende ettevõte otsustanud, et tühja ja rumalat teenust ei pakuta. „Kui näeme, et IT-teenusest pole kasu, siis sellisel juhul julgeme kliendile öelda ka kindla ei.” Viis aastat tagasi ettevõtet üles ehitama asudes olid meeskonnaliikmed küll entusiastlikud, aga tegelikkuses olid päevad väga kaootilised.

Prooviti kõike ja otsiti oma kohta turul. „Helistasime kõiki läbi, proovisime leida esimest klienti ja esimesi töötajaid. Kui saime esimese kliendi, fokuseerisime sellele tööle 300 protsenti.”

Nüüdseks on fookus paika loksunud ja seda kinnitab ka ettevõtte kõrge reiting. „Kelbast me ei aja, räägime alati asjast ja tegutseme. Üks meie klient ütles, et talle meeldis kohtumine meiega, sest laua taga istusid kõik tegijad ja mingeid juriidilisi mänge ei mängitud. Ka projektijuht ei ajanud vaid lepingus järge ja sai asjadest aru tehniliste detailideni,” selgitab Raudsepp.

„Kui lubame, siis see lubadus tuleb täita,” viitab ta ettevõtte edule, sest vajalikele tulemustele saavad kliendid loota ka praegusel keerulisel ajal. „Oleme ausad, lähtume olukorrast ja oleme paidlikud nii läbirääkimistel kui ka teostamisel. Meil ei ole raame ees ja alati tuleb mõelda kastist välja, et leida parimad lahendused.”

IT-firma tegevjuhi sõnul on ambitsioone piisavalt. „Kõike korraga muidugi ei saa, aga meil on olemas plaan, kuidas kasvada Eestis väga usaldusväärseks tarkvaraarenduse partneriks meie klientidele ja väga heaks tööandjaks, kes pakub häid töötingimusi ning arenguvõimalusi ja ka head seltskonda. Mõtleme ka meie töötajate perekondadele.”

Tutvu ettevõttega siin.

Jaga
Kommentaarid