„Suitsetamine vähenes USAs 50 aasta jooksul 42,4 protsendilt 12 protsendini. Kas me saame luua telefoni ülekasutamise vastu uusi norme ja tavasid, et vähendada tähelepanu hajumist? Ma arvan nii,“ avaldas Eyal teisipäeval oma Twitteri kontol.

Hetk varem oli ta avaldanud Twittweris viite NFXi juhtivpartneri James Currieri poolt iduettevõtetele jagatud soovitustele, mille kohaselt mängib just võrgustiku loomine eduloos esmatähtsat rolli.

„Mis iganes sa ka ei valiks, on oluline alati leida viise, kuidas arendada oma toodet ühekordse mängija režiimist mitmele mängijale - niipea kui võimalik. Kui teete nii, siis selle asemel, et oma kliendile kogu väärtus ise luua, seate ülesse hooratta, mis võimaldab klientidel üksteisele väärtust luua,“ õpetas Currier.

Nir Eyal on 2003. aastast müünud kaks tehnoloogiaettevõtet, kirjutanud kuulsust toonud raamatu ja aitab idufirmade meeskondadel luua investoreid kaasa haaravaid tooteid.

Bestselleri „Hooked: How to Build Habit-Forming Products“ autor, kes
esineb 25. aprillil Alexela kontserdimajas, pakub aktiivselt telefonikonsultatsioone, milleks registreerib oma koduleheküljel soovijaid veerandtunnisteks vestlusteks.

Tegusa ingelinvestorina paigutab ta raha ettevõtetesse, mis näivad kliendisuhete kujundamisel kõige uuenduslikumad ning teaduspõhisemad, kujundavad ümber käitumist ja muudavad inimeste elu paremaks. Viimaste investeeringute hulka kuuluvad näiteks Eventbrite (NYSE:EB), Refresh.io (omandas LinkedIn), Worklife (omandas Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods ja Anchor.fm.

Konverentsi korraldab Ekspress Meedia.

Pileteid ja infot saab SIIT.